PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa kampania Focus Hotels

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 paź 2013 12:39

Nowa kampania Focus Hotels

28. października ruszyła nowa kampania taktyczna Focus Hotels pod nazwą Wielkie otwarcie niskich cen. Koncept projektu nawiązuje do zbliżającego się otwarcia nowego hotelu Focus Katowice Chorzów. Po raz kolejny, w kampanii reklamowej wystąpi postać niedźwiadka, który zdobył już uznanie i nagrody w branży reklamowej oraz zaufanie odbiorców.

REKLAMA

- Głównym celem kampanii, kóra potrwa do 20. listopada 2013 roku jest kierowanie ruchu na stronę źródłową marki oraz wzrost sprzedaży bezpośredniej, a także pozyskanie nowego port-folio klientów. Jak sama nazwa kampanii wskazuje, działania skupione są na atrakcyjnej ofercie cenowej we wszystkich hotelach sieci, a sam projekt nawiązuje do zbliżającego się otwarcia hotelu Focus Katowice Chorzów, kóre nastąpi już w pierwszej połowie listopada 2013 r. - mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.

Podczas trwania kampanii, między 28.10 a 20.11, klienci będą mogli dokonywać rezerwacji na okres od 31.10.2013 do 28.02.2014 po preferencyjnych warunkach. Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 w Szczecinie. Za dobę hotelową w Gdańsku, Łodzi oraz w nowym obiekcie Katowice Chorzów, klienci zapłacą już od 99 złotych za pokój jednoosobowy.

Zasięg kampanii jest ogólnopolski, a głównym kanałem komunikacyjnym będzie Internet. Sieć Focus Hotels, położyła także duży nacisk na cross promocję w swoich obiektach oraz szeroką komunikację na stronie źródłowej marki.

Focus Hotels Sp. z o.o. to sieć nowoczesnych hoteli biznesowych w Polsce. Obiekty należą do klasy ekonomicznej. Właścicielem jest, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, grupa kapitałowa Makrum SA, której prezesem jest Rafał Jerzy.

Aktualnie w skład sieci hotelowej wchodzą obiekty w Gdańsku, Łodzi, Szczecinie , Bydgoszczy oraz Chorzowie. Dodatkowo wkrótce Hotel planuje otwarcie kolejnego hotelu w Inowrocławiu pod marką Focus Premium****.  Łącznie, hotele dysponują 506 miejscami noclegowymi. Dominującym klientem, jest gość indywidualny podróżujący w celach biznesowych lub turystycznie, przywiązujący uwagę do jakości oraz ceny. Każdy z obiektów posiada zaplecze konferencyjne.


 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA