PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa kampania sieci Focus Hotels

  • Autor: Propertynews.pl
  • 18 lut 2013 14:24

Nowa kampania sieci Focus Hotels

18 lutego ruszyła najnowsza kampania polskiej sieci Focus Hotels. Działania prowadzone będą pod hasłem „Stara cena mocno śpi..." i skupiać się będą w głównej mierze na aspektach cenowych poszczególnych hoteli. Podczas trwania kampanii, klienci będą mogli rezerwować pokoje we wszystkich hotelach sieci po promocyjnych cenach.

REKLAMA

Zasięg kampanii „Stara cena mocno śpi..." jest ogólnopolski, a działania mają na celu zapoznanie klientów z ofertą oraz port folio poszczególnych obiektów hotelowych. Głównym kanałem komunikacyjnym będzie Internet.

Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii od 18 lutego do 3-ego marca, klienci będą mogli kupić noclegi po najbardziej korzystnych cenach na okres między 08.03.2013 a 05.05.2013. Ceny za nocleg dla dwóch osób zaczynają się już od 89 złotych za pokój.

Najtańszą destynacją będzie hotel w Bydgoszczy- 89 złotych za dobę. Nieco droższy będzie pobyt w obiekcie w Gdańsku- 99 złotych. W Łodzi, cena zaczynać się będzie od 109 złotych a 129 złotych zapłacą klienci, którzy będą chcieli skorzystać z usług hotelu Focus w Szczecinie. W każdym z obiektów znajdują się przestronne pokoje z bezpłatnym dostępem do WiFi, zestawem do parzenia kawy i herbaty oraz bezpłatna woda mineralna.
Jednym z wyróżników sieci jest bezpłatny pobyt dla dzieci (do 16 roku życia) przebywających w pokoju wraz z rodzicami. Dodatkowo, dla każdego gościa kupującego śniadanie przed odjazdem, przewidziana jest kanapka i kawa na drogę gratis.

- Takich cen i warunków u nas jeszcze nie było. Dysponujemy komfortowymi pokojami o wielkości nawet do 42 m2 np. w Łodzi, które znakomicie sprawdzają się w przypadku rodzin. Hotele usytuowane są w centrach miast. Mamy zaplecze fitness oraz sauny. Nadchodząca wiosna i towarzyszące jej wyjazdy weekendowe czy też Majówka, sprzyjają zainteresowaniu usługami hotelowymi. Wierzymy, że to wszystko przełoży się na ostateczny sukces naszej kampanii - mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kłykcik 2013-11-17 21:15:01
    Niech grzeją w Orbisie,bo w Focusie mogą szybko się przegrzać...Nie wróżę długiej kariery...w tej sieci nikomu!!! Standardy pfff w Szczecinie było świetnie komfortowo, czysto a przede wszystkim przemiła i profesjonalna obsługa, a teraz aż żal wracać do tego np. hotelu.
  • tomasz 2013-02-23 19:37:51
    Ale muszą mieć satysfakcję w tym focusie że konkurencję tak zazdrość zżera i tak komentują.. ludzie z orbisu dajcie im spokój i grzejcie stołki przez kolejne 10 lat..
  • Mirek 2013-02-23 14:55:23
    Jak macie 20% to już szampana otwieracie w Orbisie?


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA