PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa strona internetowa Qubus Hotel

  • Autor: Propertynews.pl
  • 23 kwi 2013 17:14

Nowy interfejs oraz menu serwisu zapewniają odwiedzającym łatwy dostęp do informacji o 14 obiektach Qubus Hotel oraz ich aktualnych ofertach. Strona została zbudowana od podstaw. Zmiany zaszły zarówno w szacie graficznej, którą sieć dostosowała do swoich standardów identyfikacji wizualnej, jak i w strukturze serwisu, który w jasny sposób prezentuje usługi sieci Qubus Hotel.

REKLAMA

- Jako jedyna w Polsce sieć hotelowa zainwestowaliśmy we własny system rezerwacyjny. Nowy booking engine uniezależnił nas od zewnętrznych rozwiązań. Dzięki temu możemy zaproponować Gościom bardzo atrakcyjne ceny pokojów. Zwiększyła się również ich dostępność, którą teraz Gość może sprawdzić nawet z 3 miesięcznym wyprzedzeniem oraz szybkość rezerwacji bez konieczności wcześniejszej rejestracji. Nowoczesny panel umożliwia też Gościom zamówienie pobytu nawet dla 18 osób na raz - mówi Bartosz Jungiewicz Specjalista ds. E-Commerce w sieci Qubus Hotel - dodatkowo na nowej stronie wprowadziliśmy kody promocyjne. Pozwalają nam one tworzyć elastyczne oferty ze zdefiniowaną, nieograniczoną liczbą cen dla odpowiednich pakietów, wcześniejszych rezerwacji czy różnych długości pobytu. Póki co testujemy tą opcję na wąskim gronie użytkowników, aby już niedługo wprowadzić ją dla większości Gości - dodaje Bartosz Jungiewicz.

Kolejnym udogodnieniem dla Gości korzystających z wysokiej jakości usług sieci Qubus Hotel jest zaimplementowanie na nowej stronie aplikacji Livechat. Jest ona dostępna w 3 językach i pozwala na kontakt z konsultantami Qubus Hotel w czasie rzeczywistym. Pracownicy Centralnej Rezerwacji, codziennie od godz. 8:00 do 19:00 czasu polskiego, pomagają w ten sposób m.in. przeprowadzić rezerwację i udzielają odpowiedzi na pytania Gości dotyczące ofert, standardów w hotelach itp.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA