PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pokaz filmu "Porwanie Europy" i akcja charytatywna tematami kolejnego spotkania CMG

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 sie 2013 13:38

Pokaz filmu „Porwanie Europy” – awangardowego obrazu architektury Warszawy w okresie 20-lecia międzywojennego oraz zbiórka funduszy na leczenie ośmiomiesięcznej Olgi Kostki były przewodnimi tematami czwartego spotkania Construction Marketing Group (CMG). Pokaz odbywał się w budynku Business Garden a sponsorem spotkania była firma SwedeCenter.

REKLAMA

Czwarte spotkanie CMG miało zupełnie odmienną formę od poprzednich szkoleń i warsztatów adresowanych głównie do sektora marketingu branży nieruchomości komercyjnych. Tym razem to architektura, historia, sztuka oraz w końcu sam człowiek stały się inspiracją dla organizatorów.

- Naszym celem było wyjściem poza ramy marketingowe i przypomnienie uczestnikom spotkania oraz sobie samym, iż za wszystkimi działaniami zarówno w sferze biznesu jaki i sztuki stoi człowiek i to on jest najważniejszy. Myślę, że akcja charytatywna na rzecz leczenia małej Olgi była tego dobrym dowodem. Cieszę się, że uczestnicy spotkani okazali tyle serca i hojności - komentuje Katarzyna Chwalbińska-Kusek, Business Development & Marketing Manager CE w Buro Happold oraz Założyciel CMG.

Spotkanie rozpoczęło się przedstawieniem historii leczenia dziewczynki chorej na bardzo rzadki nowotwór oka - siatkówczaka, oraz kosztów związanych z długą i kosztowną terapią.

Następnie głos zabrała reżyser filmu „Porwanie Europy", Pani Jadwiga Kocur, która zapraszając do pokazu, opowiedziała o unikalnej technice montażu filmu, jego przesłaniu oraz głównych treściach.

Uczestnicy spotkania zobaczyli unikalny dokument opowiadający o architekturze i jej historycznym kontekście, o procesie kształtowania się nowego stylu życia i nowego człowieka. Film oddziaływał zarówno stroną plastyczną - ciekawie wmontowano wypowiedzi naukowców (Andrzeja Olszewskiego, Marty Leśniakowskiej i Jarosława Trybusia) oraz warstwą muzyczną skomponowaną przez Zbigniewa Wegehaupta.

Misją CMG jest stworzenie możliwości poznania się osób zajmujących się marketingiem strategicznym, rozwojem biznesu oraz komunikacją na rynku budowlanym i nieruchomości; edukacja branży budowlanej i nieruchomości w zakresie zrównoważonego rozwoju; wzajemne dokształcanie się z zakresu marketingu strategicznego, a także budowanie i promowanie strategicznej roli marketingu oraz zrównoważonego rozwoju w branży.

Grupa skierowana jest do osób zajmujących się marketingiem strategicznym, komunikacją strategiczną oraz rozwojem biznesu w firmach działających w branży budowlanej oraz nieruchomości, które opierają swoją strategię o zrównoważony rozwój. CMG jest organizacją otwartą, na spotkania której może przyjść każda osoba z branży budowlanej i nieruchomości. Spotkania są bezpłatne. Za uczestnictwo w Grupie nie pobiera się żadnych składek.

Założycielem CMG jest Katarzyna Chwalbińska-Kusek, business development and marketing manager CE w Buro Happold; współzałożycielem CMG jest Ewa Zwardoń, segment marketing manager CEE, Philips Lighting, Dominik Suwiński, dyrektor marketingu i sprzedaży, PWB Media. Partnerami wspierającymi CMG są Magdalena Cieliczko, CE marketing director, Colliers International oraz Aleksandra Wasilewska, PR manager Eastern Europe, Colliers International.

Partnerem medialnymi spotkań CMG jest Propertynews.pl.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA