PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Popularna restauracja w nowej odsłonie wizualnej

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 09 paź 2017 11:08

Popularna restauracja w nowej odsłonie wizualnej Nowe logo marki Subway (fot. materiały prasowe)

Subway zaprezentowało nową identyfikację wizualną marki. Jednym z jej elementów jest odświeżone logo. Swoją premierę miało ono na wiosnę w USA, do Polski wkracza wraz z rozpoczynającą się kampanią nowego sandwicza BBQ Ribs.

REKLAMA

Ewolucja logotypu jest potwierdzeniem kolejnego etapu w rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem w USA Subway Digital – zespołu zajmującego się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu.

- Wszystkie te działania były niezbędne, aby zapewnić marce możliwość dotarcia do odbiorców za pomocą wszystkich kanałów komunikacyjnych oraz potwierdzić ich przekonanie, że Subway to smaczny, pożywny oraz korzystny wybór – mówi Fabiola Rios. - Nowa identyfikacja wizualna powoduje, że łatwiej nam patrzeć na nią świeżym okiem, łatwiej jest także myśleć o niej w sposób innowacyjny. Nowy logotyp jest przejrzysty, autentyczny, a jednocześnie nawiązuje do historii marki - dodaje.

Odważny, świeży, nowoczesny design zamknięty w czytelnych layoutach i wyrazistych kolorach jest kwintesencją marki. Z dużym wyczuciem został dostosowany do współczesnych realiów, potrzeb i wymagań wszystkich platform komunikacyjnych.

Nowym elementem identyfikacji wizualnej jest Choice Mark. Kultowe strzałki Subway zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on m.in. jeden z wyróżników marki: możliwość wyboru.

Nowe logo oraz inne elementy wizualne pojawiają się we wszystkich polskich restauracjach Subway, w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych od czwartego kwartału 2017 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • marek 2017-10-10 11:05:00
    W sumie trochę późno. Na Branding Monitorze o nowym logo Subwaya pisano już w zeszłym roku...

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA