PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Popularna restauracja w nowej odsłonie wizualnej

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 09 paź 2017 11:08

Popularna restauracja w nowej odsłonie wizualnej Nowe logo marki Subway (fot. materiały prasowe)

Subway zaprezentowało nową identyfikację wizualną marki. Jednym z jej elementów jest odświeżone logo. Swoją premierę miało ono na wiosnę w USA, do Polski wkracza wraz z rozpoczynającą się kampanią nowego sandwicza BBQ Ribs.

REKLAMA

Ewolucja logotypu jest potwierdzeniem kolejnego etapu w rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem w USA Subway Digital – zespołu zajmującego się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu.

- Wszystkie te działania były niezbędne, aby zapewnić marce możliwość dotarcia do odbiorców za pomocą wszystkich kanałów komunikacyjnych oraz potwierdzić ich przekonanie, że Subway to smaczny, pożywny oraz korzystny wybór – mówi Fabiola Rios. - Nowa identyfikacja wizualna powoduje, że łatwiej nam patrzeć na nią świeżym okiem, łatwiej jest także myśleć o niej w sposób innowacyjny. Nowy logotyp jest przejrzysty, autentyczny, a jednocześnie nawiązuje do historii marki - dodaje.

Odważny, świeży, nowoczesny design zamknięty w czytelnych layoutach i wyrazistych kolorach jest kwintesencją marki. Z dużym wyczuciem został dostosowany do współczesnych realiów, potrzeb i wymagań wszystkich platform komunikacyjnych.

Nowym elementem identyfikacji wizualnej jest Choice Mark. Kultowe strzałki Subway zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on m.in. jeden z wyróżników marki: możliwość wyboru.

Nowe logo oraz inne elementy wizualne pojawiają się we wszystkich polskich restauracjach Subway, w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych od czwartego kwartału 2017 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • marek 2017-10-10 11:05:00
    W sumie trochę późno. Na Branding Monitorze o nowym logo Subwaya pisano już w zeszłym roku...

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.