PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Reklama centrów handlowych M1 ponownie w telewizji

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 wrz 2013 18:34

Metro Properties, zarządzające centrami M1 w całej Polsce, w sierpniu wyłoniło zwycięzcę przetargu na telewizyjną kampanię reklamową promującą ogólnopolską loterię. Momentum Worldwide Polska pokonało w przetargu pięć agencji.

REKLAMA

Spoty telewizyjne będą wspierały komunikację marketingową loterii organizowanej we wszystkich dziewięciu centrach handlowych M1 od 22.09 do 27.10. Emisję zaplanowano na październik 2013 r. w stacjach ogólnopolskich (m.in. TVN, Polsat, TVP1 oraz TVP2) oraz tematycznych.
Agencja Momentum odpowiada za całość kreacji - od pomysłu, przez opracowanie scenariusza, casting, aż po produkcję spotu reklamowego.

- Poza najtrafniejszym pomysłem, spełniającym założone przez nas cele, o wyborze agencji zadecydowało również jej doświadczenie w zakresie kompleksowej obsługi kampanii telewizyjnych - wyjaśnia Dominik Piwek, dyrektor Działu Marketingu Metro Properties Sp. z o.o. - To już druga, po zeszłorocznej, kampania TV naszej loterii. Ta będzie absolutnie wyjątkowa, nie tylko ze względu na to, że żadne inne centra handlowe nie korzystają z tego medium - dodaje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA