PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Roth Observatory International otwiera biuro w Warszawie

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 lut 2014 16:53

Roth Observatory International otwiera biuro w Warszawie

Globalna firma doradztwa marketingowego, Roth Observatory International otwiera biuro w Warszawie. Oddział będzie kierowany przez Lorenza van der Stam, marketingowca z wieloletnim doświadczeniem.

REKLAMA

Roth Observatory International specjalizuje się w międzynarodowym doradztwie biznesowym, szczególnie w zakresie optymalizacji wydajności zasobów marketingowych. Główna siedziba firmy znajduje się w Londynie. Prócz niej działa 11 innych biur na całym świecie (m.in. w Johannesburgu, Los Angeles czy Tokyo).

Do najważniejszych klientow firmy należą, m.in. BMW, Allianz, Danone czy Samsung. Konsultacje udzielane przez Roth Observatory international obejmują analizy związane z budżetowaniem, reorganizacje struktur i procesów wewnętrznych oraz dopasowanie do najnowszych trendów marketingowych.

Lorenz van der Stam, przedsiębiorca i marketingowiec, był jednym z pierwszych brand managerów Procter&Gamble w Polsce. W 1996 roku otworzył własną firmę usług marketingowych (dzisiaj funkcjonuje pod nazwą make sense media) działającą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, która koncentruje się na usługach dla sieci sprzedaży. Prowadził również agencję BTL, marketingu bezpośredniego a także działalność wydawniczą.

Zespół w Warszawie będzie ściśle współpracować z Johnem Sealey, Regionalnym Partnerem Zarządzającym z biura w Hamburgu. - Nie mogę się doczekać, by połączyć moją wiedzę o rynku agencji marketingowych w Europie Środkowo-Wschodniej z najlepszymi praktykami Roth Observatory International, wypróbowanymi już na całym świecie. Jestem pewnien, że klienci odniosą korzyści dzięki użyciu narzędzi i procedur naszej firmy - powiedział Lorenz van der Stam.

- Nowoczesne technologie cyfrowe sprawiają, że rola marketingu zmienia się. Wspieramy firmy w reorganizacji zasobów marketingowych. Chcemy pomagać klientom w jeszcze dokładniej targetowanych działaniach. Warszawa jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast w Europie Wschodniej. Jest też idealnie zlokalizowana, by wspierać najlepsze korporacje w regionie - mówi John Sealey.

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA