PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rusza nowa kampania promująca Bricomarché

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 lut 2013 15:19

Rusza nowa kampania promująca Bricomarché

30 stycznia br. rozpoczęła się kampania reklamowa poświęcona supermarketom Bricomarché. Spoty telewizyjne, ukazujące tę sieć sklepów jako sprawdzony i opłacalny pomysł na biznes, emitowane będą do 3 marca.

REKLAMA

Założeniem kampanii jest zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności sieci marketów typu „dom i ogród" Bricomarché oraz przedstawienie potencjalnym franczyzobiorcom korzyści płynących z przystąpienia do Grupy Muszkieterów. Spoty o długości 30 i 45 sekund wyświetlane będą na antenie TVN24 oraz TVN CNBC. Od końca stycznia do początku marca wyemitowane zostaną ponad 300 razy.

-Emitowany spot jest częścią szerszej kampanii informacyjnej promującej naszą sieć - mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalny centrali Bricomarché. -Zgodnie ze strategią Grupy, pragniemy stale poszerzać zasięg naszej sieci marketów budowlanych. Liczymy, że dzięki kampanii telewizyjnej, informującej o możliwości prowadzenia własnej firmy pod szyldem Bricomarché oraz wynikających z tego korzyściach, uda nam się dotrzeć do osób, które szukają pomysłu na biznes.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA