PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Startwood startuje z programem lojalnościowym dla segmentu B2B

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 wrz 2014 10:59

Startwood startuje z programem lojalnościowym dla segmentu B2B

Starwood Preferred Guest poszerza swoje portfolio o organizatorów spotkań i profesjonalistów z zakresu zaradzania podróżami, aby pozyskać większy udział na globalnym rynku transakcji B2B. Każdy obecny uczestnik programu SPG, który zarezerwuje grupowy wyjazd biznesowy otrzyma za tę rezerwację punkty Starpoints. Starwood kieruje swoje działania marketingowe na sektor B2B inwestując 30 milionów dolarów w promocję SPG PRO.

REKLAMA

Debiutujący w październiku 2014 roku nowy program, będzie oferował profesjonalistom od organizacji spotkań oraz podróży służbowych status SPG Elite, możliwość podwyższenia kategorii pokoju i punkty Starpoints za wszystkie rezerwacje z segmentu B2B dokonane w ponad 1200 hoteli sieci Starwood na całym świecie. Dodatkowo w przyszłości każdy gość SPG, który zarezerwuje pobyt grupowy, przyjęcie czy konferencję, niezależnie od tego czy jest specjalistą od podróży służbowych czy nie, otrzyma punkty Starpoints za tę rezerwację.

Frits van Paasschen, prezes sieci Starwood Hotels & Resorts powiedział, że SPG Pro został zaprojektowany w ten sposób, aby wykorzystać siłę programu SPG, który to generuje już ponad 50% obłożenia hoteli sieci i stale przyciąga nowe rzesze gości indywidualnych do obiektów Starwooda.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA