PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stokrotka inwestuje w działania marketingowe

  • dlahandlu.pl
  • 04 mar 2014 11:08

W ubiegłym roku spółka Stokrotka poniosła istotne koszty na działania marketingowe związane z budowaniem pozytywnego wizerunku, rozpoznawalności marki i zmianą logotypu sklepów. Wydatki poniesione na te cele wyniosły w IV kwartale 2013 r. 1 551 tys. zł i 8 625 tys. zł w 2013 roku.

REKLAMA

Jednorazowe wydatki spółki związane z zamknięciem trzech sklepów Stokrotka w 2013 roku wyniosły 1 758 tys. zł, w 2012 roku również zamknięto trzy sklepy ponosząc wydatki w kwocie 933 tys. zł.

Segment detaliczny Emperii Holding na koniec 2013 r. tworzyło łącznie 247 sklepów detalicznych, zaś na koniec 2012 r. było 240 sklepów. W IV kwartale 2013 r. otwarto 8 nowych sklepów, a 1 sklep został zamknięty.

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA