PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stokrotka inwestuje w działania marketingowe

  • dlahandlu.pl
  • 04 mar 2014 11:08

W ubiegłym roku spółka Stokrotka poniosła istotne koszty na działania marketingowe związane z budowaniem pozytywnego wizerunku, rozpoznawalności marki i zmianą logotypu sklepów. Wydatki poniesione na te cele wyniosły w IV kwartale 2013 r. 1 551 tys. zł i 8 625 tys. zł w 2013 roku.

REKLAMA

Jednorazowe wydatki spółki związane z zamknięciem trzech sklepów Stokrotka w 2013 roku wyniosły 1 758 tys. zł, w 2012 roku również zamknięto trzy sklepy ponosząc wydatki w kwocie 933 tys. zł.

Segment detaliczny Emperii Holding na koniec 2013 r. tworzyło łącznie 247 sklepów detalicznych, zaś na koniec 2012 r. było 240 sklepów. W IV kwartale 2013 r. otwarto 8 nowych sklepów, a 1 sklep został zamknięty.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA