PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tesco Polska podjęło współpracę z domem mediowym Initiative

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 gru 2013 09:54

Tesco Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę budżetu mediowego. Firma postawiła na współpracę z domem mediowym Initiative, którego całościowa oferta przetargowa została oceniona najwyżej. Initiative odpowiadać będzie za planowanie i zakup mediów dla Tesco już od stycznia 2014.

REKLAMA

- Spółki w ramach sieci Initiative współpracują także z Tesco w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i Słowacji. To umożliwi nam wymianę doświadczeń i know-how z poszczególnych rynków - mówi Katarzyna Starke-Zarańska, menadżer działu komunikacji marketingowej Tesco Polska.

- Jesteśmy niezwykle szczęśliwi z korzystnego dla nas rozstrzygnięcia przetargu. Mam również pełne przekonanie, iż zarówno lokalne narzędzia oraz wiedza jak i doświadczenia naszych oddziałów na innych rynkach, pomogą Tesco w budowaniu jeszcze silniejszej pozycji rynkowej w Polsce - dodaje Marcin Dec, CEO Initiative w Polsce.

Sklepy Tesco w Polsce obecne są od 1998 roku. Od tego czasu na rynku działa sieć 450 placówek zatrudniających niemal 28 tysięcy osób. Firma posiada w naszym kraju również stacje benzynowe oraz centra dystrybucyjne.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA