PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Z facebooka na billboardy reklamujące PH Matarnia

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 mar 2016 12:32

Z facebooka na billboardy reklamujące PH Matarnia PH Matarnia

Ruszyła wiosenna kampania Parku Handlowego Matarnia, należącego do IKEA Centres Polska. W internecie oraz na billboardach można zobaczyć mieszkańców Trójmiasta, którzy są zwycięzcami konkursu "Pokaż wasz stylowy duet".

REKLAMA

Konkurs polegał na wgraniu do specjalnej aplikacji na Facebooku zdjęcia stylowego duetu. – Byli przyjaciele, rodziny oraz przyjaciółki. Tym razem do udziału w konkursie zaprosiliśmy duety – mówi Joanna Kwiatkowska, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia. – Otrzymaliśmy bardzo dużo zgłoszeń, a propozycje stylowych duetów przerosły nasze oczekiwania.

Do II etapu konkursu zaproszono 11 duetów. Podczas próbnej sesji zdjęciowej sprawdzono, jak pary czują się przed obiektywem aparatu. Decyzją Jury oraz fotografa, zwycięzcami zostali Dominika i Gabriel.

Za realizację sesji finałowej odpowiadało Studio A12. Stylizacje duetu przygotowała stylistka Parku Handlowego Matarnia, Dorota Florek. Billboardy ze zwycięską parą będzie można oglądać przez cały marzec podczas wiosennej kampanii.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA