PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Złota statuetka dla sieci Focus Hotels

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 mar 2014 09:30

Złota statuetka dla sieci Focus Hotels

Reklama internetowa sieci Focus Hotels z postacią niedźwiedzia z letniej kampanii zwyciężyła, zdobywając tytuł najlepszej Reklamy w Polsce w kategorii Usługi Internet za 2013 rok w konkursie Idea Awards.

REKLAMA

Konkurs stworzony przez Romana Fedorczuka, członka American Advertising Association, istnieje od 1991 roku, początkowo pod nazwą Clio Poland, później Dea Awards i od 1996 roku nosi nazwę - Idea Awards. Jest pierwszym polskim konkursem reklamy w Polsce, który nagradza reklamodawców/marketingowców. Główną ideą konkursu, oprócz wyróżnienia najlepszych prac, jest podniesienie standardów reklam na polskim rynku.

W XXIII edycji konkursu wzięło udział ok 300 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszły czterdzieści trzy firmy, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach (moda i uroda, medycyna, produkty, usługi) i trzech pod-kategoriach (telewizja, druk, Internet). W finałowym etapie konkursu, reklamy zostały poddane ocenie Jury, w którego skład wchodziło ponad siedemdziesiąt dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych.

Ponadto Hotel Focus Łódź nominowany został w plebiscycie Tophotel 2014 w kategorii Business - najstarszej polskiej nagrody dla hoteli. Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA