PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Klient jest królem - wywiad z Mariuszem Kulikiem, dyrektorem sieci KiK w Polsce

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 kwi 2013 10:11

Klient jest królem - wywiad z Mariuszem Kulikiem, dyrektorem sieci KiK w Polsce

Ekspansja w naszym kraju jest ważnym krokiem w długofalowej strategii marki KiK, obejmującej pozyskiwanie udziałów w kolejnych rynkach. - Polska jest bardzo atrakcyjnym obszarem i chcemy być na nim jak najbardziej widoczni - mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce. Tylko w tym roku celem sieci jest otwarcie 50 nowych punktów sprzedaży na terenie dużych centrów handlowych i parkach handlowych.

REKLAMA

Jak ocenia Pan potencjał polskiego rynku dla rozwoju sieci handlowych? 

Polski rynek stwarza korzystne warunki dla inwestorów i cechuje się dużym potencjałem. Przekłada się to na efektywność prowadzonych inwestycji i korzyści dla przedsiębiorców. O atrakcyjności naszego kraju decyduje również prorozwojowy charakter, co stwarza ogromne możliwości dla rozwoju lokalnego rynku.

Ekspansja w Polsce jest ważnym krokiem w realizowaniu długofalowej strategii marki KiK, obejmującej pozyskiwanie udziałów w kolejnych rynkach. Polska jest bardzo atrakcyjnym obszarem i chcemy być na nim jak najbardziej widoczni.

KiK działa w Polsce od ponad roku. Jak rozwinęła się sieć w tym czasie i jakie są perspektywy jej dalszego rozwoju?

Wyzwaniem było dla nas wprowadzenie sieci KiK na polski rynek i uczynienie tej marki rozpoznawalną oraz popularną. Po roku działalności w Polsce możemy stwierdzić, że nasze zamierzenia udało się zrealizować. Od początku istnienia wdrażamy przyjętą strategię z pozytywnymi efektami. Nasza koncepcja zakłada ekspansję na terenie całego kraju. Zależy nam na rozwoju i zwiększaniu liczby naszych sklepów. Chcemy, aby marka KiK była dostępna dla wszystkich klientów.

Naszym celem jest, aby do końca 2013 roku działało 70 sklepów sieci KiK. Jesteśmy też otwarci na propozycje lokalizacji od potencjalnych partnerów. Jeśli będą to oferty obiecujące, oparte na długotrwałych relacjach biznesowych, jesteśmy skłonni poszerzyć plany związane z liczbą nowo otwieranych placówek.

Czym polski klient różni się np. od niemieckiego konsumenta?

Polscy klienci, podobnie jak zagraniczni, przykładają dużą wagę do jakości produktów. Wybierają atrakcyjny asortyment, ale przede wszystkim dobrze wykonany i w korzystnej cenie. Pod tym względem nie różnią się od swoich sąsiadów. Nie pozostajemy bierni na ich potrzeby i wymagania. Popularność, jaką cieszą się produkty marki KiK, świadczy o powodzeniu naszego konceptu i udanej realizacji założeń jakościowych.

Jak zmieniło się nastawienie klientów do zakupów w sklepach dyskontowych w kryzysie? Czy spowolnienie gospodarcze ma wpływ na Państwa ekspansję? 

Nasza sieć jest najszybciej rozwijającym się dyskontem tekstylnym na europejskim rynku. Co roku otwieramy 200 sklepów w Europie. Do końca 2013 roku planujemy otwarcie 50 nowych sklepów w Polsce oraz kolejnych kilkudziesięciu w pozostałych państwach Europy, na terenie których marka już istnieje.

  • 1
  • 2

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA