PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

"Bohater Domu" dobrym przyjacielem Leroy Merlin

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 lip 2016 13:40

"Bohater Domu" dobrym przyjacielem Leroy Merlin Leroy Merlin

Leroy Merlin na początku lipca zaprezentował kolejną odsłonę kampanii "Bohater Domu" startując z nowym spotem reklamowym.

REKLAMA

Nagrodzona złotym Effie 2015 w kategorii Long Term Marketing Excellence kampania Leroy Merlin zatytułowana "Bohater Domu" doczekała się nowej odsłony. Na początku lipca 2016 wystartowała emisja nowego spotu reklamowego Leroy Merlin.

Film opowiada o parze młodych ludzi, którzy zdecydowali się urządzić swoje cztery kąty w starej fabryce pod Warszawą i co z tego wynikło. Historia Oli i Grzegorza od kilku miesięcy krążyła po Internecie i mediach społecznościowych. Na popularnych portalach internetowych pojawiły się artykuły opisujące ich plany, a internauci kibicowali temu przedsięwzięciu. Para podzieliła się swoimi planami także na prowadzonym przez Leroy Merlin portalu bohaterdomu.pl.

- Stwierdziliśmy, że ich odwaga i chęć zrealizowania niezwykłego marzenia doskonale wpisuje się w naszą ideę domowego bohaterstwa i stanowi doskonały materiał na kolejną odsłonę kampanii Bohater Domu. Postanowiliśmy towarzyszyć naszym bohaterom w procesie realizacji i w ten sposób dostarczyć inspiracji kolejnym Bohaterom. Zachęcić ich do podejmowania wyzwań – wyjaśnia Joanna Próchnicka, Senior Manager ds. Komunikacji Zewnętrznej Leroy Merlin Polska.

Film realizowany był na przestrzeni dwóch miesięcy. Powstały dwie wersje przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz długa wersja z dedykowaną muzyką przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin Polska na YouTube oraz profilach „Dom z pomysłem” i „Kocham ogród!” na Facebook’u.

Kampania reklamowa Bohater Domu powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów Leroy Merlin związane z remontem i modernizacją mieszkania czy budową domu. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 roku. W 2015 roku została nagrodzona złotym Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA