PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

"Bohater Domu" dobrym przyjacielem Leroy Merlin

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 lip 2016 13:40

"Bohater Domu" dobrym przyjacielem Leroy Merlin Leroy Merlin

Leroy Merlin na początku lipca zaprezentował kolejną odsłonę kampanii "Bohater Domu" startując z nowym spotem reklamowym.

REKLAMA

Nagrodzona złotym Effie 2015 w kategorii Long Term Marketing Excellence kampania Leroy Merlin zatytułowana "Bohater Domu" doczekała się nowej odsłony. Na początku lipca 2016 wystartowała emisja nowego spotu reklamowego Leroy Merlin.

Film opowiada o parze młodych ludzi, którzy zdecydowali się urządzić swoje cztery kąty w starej fabryce pod Warszawą i co z tego wynikło. Historia Oli i Grzegorza od kilku miesięcy krążyła po Internecie i mediach społecznościowych. Na popularnych portalach internetowych pojawiły się artykuły opisujące ich plany, a internauci kibicowali temu przedsięwzięciu. Para podzieliła się swoimi planami także na prowadzonym przez Leroy Merlin portalu bohaterdomu.pl.

- Stwierdziliśmy, że ich odwaga i chęć zrealizowania niezwykłego marzenia doskonale wpisuje się w naszą ideę domowego bohaterstwa i stanowi doskonały materiał na kolejną odsłonę kampanii Bohater Domu. Postanowiliśmy towarzyszyć naszym bohaterom w procesie realizacji i w ten sposób dostarczyć inspiracji kolejnym Bohaterom. Zachęcić ich do podejmowania wyzwań – wyjaśnia Joanna Próchnicka, Senior Manager ds. Komunikacji Zewnętrznej Leroy Merlin Polska.

Film realizowany był na przestrzeni dwóch miesięcy. Powstały dwie wersje przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz długa wersja z dedykowaną muzyką przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin Polska na YouTube oraz profilach „Dom z pomysłem” i „Kocham ogród!” na Facebook’u.

Kampania reklamowa Bohater Domu powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów Leroy Merlin związane z remontem i modernizacją mieszkania czy budową domu. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 roku. W 2015 roku została nagrodzona złotym Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.