PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CCC bez celebrytów

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 mar 2016 14:01

CCC bez celebrytów Kampania reklamowa CCC

CCC rozpoczyna największą w swojej historii medialną kampanię reklamową. Tym razem bez celebrytów.

REKLAMA

Nowa kampania zwraca uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promuje marki z portfolio CCC. Zrezygnowano z udziału celebrytów, co było dotąd charakterystycznym elementem komunikacji marketingowej CCC. Poprzednio twarzami marki były m.in. Anja Rubik czy Anna Przybylska.

W kampanii wzięło udział siedmiu różnych kobiet, trzech mężczyzn oraz grupa dzieci. Zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi a także innych marek.

Założeniem nowej kampanii jest ocieplenie i zbliżenie wizerunku marki CCC do konsumentów oraz przedstawienie różnorodności oferty: szerokiego wyboru butów i torebek, na różne życiowe okazje.

Komunikacja oparta jest na nowym pozycjonowaniu marki, podkreślającym, że każda kobieta ma swoje cele i potrzeby, które pragnie realizować. Kiedy czuje się dobrze i jest pewna siebie – idzie sięgać po więcej z życia. W ramach jednej platformy komunikacji przedstawione są różne typy kobiet oraz definicje ich potrzeb.

Stąd modułowa forma kampanii, wyrażająca się w hasłach: „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, „Idę po szczęście”, „Idę tańczyć” oraz finałowe „Idę po więcej”.

Kampania prowadzona będzie od 4 marca przez 2 miesiące w formie 60, 30 i 15 sekundowych spotów, które będą emitowane w stacjach TV oraz w głównych sieciach kin w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

Dodatkowo kreacje będzie można zobaczyć w prasie kobiecej oraz we wszystkich salonach CCC w Europie. Kampania będzie mocno wspierana również w internecie.

Autorem koncepcji nowej komunikacji marki oraz kreacji całej kampanii jest agencja Change, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski - Państwo Rodzeństwo, zdjęcia – Łukasz Ziętek, a za produkcję – studio produkcyjne Lemon. W spotach został wykorzystany cover przeboju Nancy Sinatry - These Boots Are Made for Walking wykonany przez młodą polską wokalistkę Mary Komasa. Za zakup mediów dla wszystkich krajów z grupy CCC odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub, a za kreację nowej strony internetowej i działania w social mediach odpowiada Os3.

CCC  jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia oraz jego największym producentem w Polsce. Grupa CCC to ponad 750 sklepów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych w 15 krajach, własna fabryka butów skórzanych, 10 tys. pracowników i 30 milionów par butów sprzedawanych w ciągu roku. Modne i atrakcyjne cenowo produkty oferowane są klientom w sklepach własnych w Polsce, Czechach, Niemczech, na Słowacji, na Węgrzech, w Austrii, Słowenii, Chorwacji, Bułgarii, Turcji oraz w sklepach franczyzowych na Litwie, Łotwie, w Rosji, na Ukrainie, w Rumunii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA