PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Factory z nową kampanią wizerunkową stawia na jesienną aurę

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 04 paź 2017 16:39

Factory z nową kampanią wizerunkową stawia na jesienną aurę Fot. materiały prasowe

Świeże spojrzenie na wszystko co modne, intensywne kolory, nowoczesna stylistyka, a przede wszystkim autentyczność to propozycje najpopularniejszej w Polsce marki outletowej Factory na zbliżający się sezon.



REKLAMA

Pomysł kampanii opiera się na różnorodności emocji, które towarzyszą nam każdego dnia w ferworze pracy, miejskiej codzienności czy podczas spotkań z przyjaciółmi. Niezależnie od źródła wszystkie emocje są równie ważne, ponieważ to właśnie one są kluczem do nowych doświadczeń. Głównym bohaterem jesienno-zimowej kampanii Factory są ludzie i ich stylizacje. W tym sezonie królować będą „Jesienne barwy łowcy”.

W DNA marki Factory zapisana jest informacja „zawsze 30-70% taniej”. To oczywiste, że nasze towary mają lepsze ceny – chcielibyśmy jednak teraz opowiadać trochę o Klientach – pokazać jacy są. Bo przecież to miłośnicy mody z krwi i kości – wyczuleni na zmiany trendów i zawsze gotowi do działania. Instynkt podpowiada im, że mogą u nas więcej niż w zwykłych centrach czy na ulicach handlowych. Ekscytację zakupami, pozytywną energię, drapieżność przenosimy na jesienno-zimowe reklamy. Właściwie to już nie reklamy, a lustra w których przeglądać się będą nasi łowcy – tłumaczy Wincenty Zawadzki, dyrektor marketingu Factory.

Pierwszym elementem procesu tworzenia kampanii i określania nowego języka komunikacji z Klientami była sesja zdjęciowa realizowana w czerwcu bieżącego roku, której podjęła się Małgorzata Turczyńska – znana ze współpracy z takimi tytułami jak Elle, Glamour i K MAG. - Chcieliśmy pokazać naturalnych, prawdziwych ludzi, ich emocje i relacje pomiędzy nimi, modę jako coś, co im towarzyszy, ale nie określa – wyjaśnia fotografka.

Ostateczną formę wizualną przygotowała agencja OM Creative Cluster z Krakowa, rozpoczynająca tym samym współpracę kreatywną z Factory. Nowa kampania dla Factory jest ilustracją tego, jak dzisiaj robią zakupy mieszkańcy wielkomiejskich dżungli. Motywy graficzne i zabiegi artystyczne w stylu vaporwave, przebarwienia i glitche towarzyszące każdemu zdjęciu nawiązują do popularnej aktualnie estetyki końca ubiegłego wieku – mówi Ola Majewska z OM CC.

Drugim wymiarem kampanii jest seria odważnych i zmysłowych reklam oraz materiałów video w reżyserii Piotra Matejkowskiego, który współpracuje z takimi markami jak VICE, Nike, a także muzykami Tomaszem Makowieckim i duetem PRO8L3M. Twórcy kampanii starali się przekazać spójny przekaz mówiący o całej palecie ludzkich emocji. Dlatego w castingu wyłoniono modeli pasujących do siebie, między którymi – na planie zdjęciowym – wytworzyła się więź.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 2 października i obejmuje zasięgiem aglomeracje: warszawską, krakowską i poznańską, outdoor, digital i sieć kin. Ciekawostką jest wykorzystanie sieci kin do promocji oraz największego w Polsce nośnika zewnętrznego o pow. prawie 2000 metrów kwadratowych na fasadzie hotelu Forum w Krakowie. Media zaplanowane zostały wewnętrznie przez dział marketingu i komunikacji firmy Neinver  – największego operatora outletów w Polsce i drugiego co do wielkości w Europie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA