PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fashion Revolution w warszawskim CH Modo

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 kwi 2016 18:03

Fashion Revolution w warszawskim CH Modo Fashion Revolution, MODO, fot. materiały prasowe

Tysiące osób na całym świecie bierze udział w akcji pokazywania metek swoich ubrań na znak tego, że nie jest im obojętne, czyimi rękami zostały stworzone. Do globalnej akcji Fashion Revolution dołączyło Modo, jako jedyne centrum handlowe w Warszawie.

REKLAMA

Odwiedzający MODO będą mogli wyrazić swoje poparcie dla akcji (trwającej w dniach 18-24 kwietnia), a także wybierać pośród największej w stolicy oferty ubrań i dodatków od polskich producentów, w specjalnych cenach. 

Fashion Revolution, czyli kto uszły twoje ubrania?

Inicjatywa Fashion Revolution powstała w Wielkiej Brytanii po katastrofie fabryki w Bangladeszu w 2013 roku, w której zginęło 1130 pracowników. Jest to akcja, która nie tylko upamiętnia ofiary tragedii, ale jest też okazją dla tysięcy osób do wyrażenia troski o prawa pracowników przemysłu odzieżowego na cały świecie i większej przejrzystości w procesie produkcji ubrań. W dniach 18-24 kwietnia br. już po raz trzeci wszyscy świadomi konsumenci będą mogli przyłączyć się do kampanii i zadać firmom odzieżowym proste pytanie: Kto uszył nasze ubrania?

MODO popiera Fashion Revolution

W Polsce inicjatywę wspierać będzie MODO - MODO zrzesza polskich producentów, którzy tworzą polski rynek modowy, a w sklepach klienci mogą znaleźć największą w stolicy ofertę polskich marek z wyższej i średniej półki w dobrych cenach. Podczas trwania Fashion Revolution, odwiedzający MODO będą mogli wyrazić swoje poparcie dla inicjatywy, a także skorzystać ze specjalnych rabatów w sklepach.

23 kwietnia br. (sobota), w godzinach 12.00-18.00 nastąpi podsumowanie akcji – tego dnia fotograf będzie robił zdjęcia odwiedzającym MODO, którzy założą swoje ulubiona ubranie na lewą stronę. Zdjęcia zostaną opublikowane na profilu Facebook Modo. Na klientów czekać też będą dodatkowe rabaty oraz konkursy.

Idea Fashion Revolution jest dla MODO bardzo bliska - wspiera i promuje przede wszystkim polskie marki. 80 proc. z 350 sklepów oferuje odzież, akcesoria i obuwie rodzimych marek, wyprodukowanych w kraju. Jest to dla klienta gwarancja dobrej jakości w dobrej cenie, ale również możliwość wyrażenia troski o sytuację rodzimego przemysłu odzieżowego - coraz częściej docenianego.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA