PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Wisła kusi zmianą wizerunku

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 24 paź 2017 10:31

Galeria Wisła kusi zmianą wizerunku Fot. materiały prasowe

Dla wszystkich posiadaczy karty lojalnościowej Galerii Wisła, centrum handlowe przygotowało specjalną niespodziankę. W Galerii Wisła odbędzie się spotkanie ze stylistką, która doradzi i pokaże jak nawet drobne zmiany fasonu wpływają na wygląd sylwetki. Specjalną niespodziankę dla uczestników akcji przygotowała również perfumeria DOUGLAS, która zaprosi na bezpłatne spotkanie z wizażystką.

REKLAMA

W listopadowe soboty każdy uczestnik programu lojalnościowego „Karta Grzechu Warta” może skorzystać z 80 minut zakupów z personalną stylistką. Usługa jest całkowicie bezpłatna. Wystarczy ustalić godzinę spotkania w Punkcie Obsługi Klienta, lub zapisać się telefonicznie pod numerem: 24 363 33 06. Z oferty będzie można skorzystać w listopadowe soboty (4, 18, 25 listopada), w godzinach 13:00-17:00.

- Moje motto to „Ubieraj się tak, jak chcesz by cię traktowano. - informuje Karolina Kaca, stylistka pracująca nad projektem Galerii Wisła. - Oferowane przeze mnie usługi dotyczą zmiany wizerunku, która ma pomóc ludziom w codziennych relacjach interpersonalnych. To nie jest tylko kwestia powierzchowności, bo to jak czujemy się we własnej skórze wpływa bezpośrednio na to, jak jesteśmy odbierani przez otoczenie. Zmianę wizerunku trzeba zacząć od zmiany myślenia o sobie. Dobry stylista, moim zdaniem, to także dobry psycholog i od tego zawsze zaczynam pracę z klientem – od szczerej rozmowy - dodaje.

Karolina Kaca to stylistka z pasji i wykształcenia, licencjonowana kolorystka oraz ekspert ds. wizerunku panny młodej. Swoją wiedzę zdobywała kształcąc się w Łodzi, Krakowie i Warszawie. W branży modowej pracuje od początku swej kariery zawodowej, natomiast stylizacjami zajmuje się od kilku lat. Jest autorką artykułów stylizacyjnych przy współpracy z „WP Kobieta” oraz prelegentką na eventach „Przedsiębiorcza Kobieta w Łodzi”.

- Galeria Wisła jako jedyna w Płocku z sukcesem prowadzi program lojalnościowy adresowany do stałych klientów. – przypomina Magdalena Michalska, Manager Marketingu Galerii Wisła. - Kartę otrzymać może każdy, wystarczy dokonać dowolnych zakupów w Galerii i zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Klienta. Punkty zdobywane za zakupy wymieniane są na nagrody, m.in. na bilety do kina Helios, czy karty podarunkowe do sklepów galerii. Jednocześnie Karta Grzechu Warta jest kartą rabatową i jej posiadacz może otrzymywać zniżki zarówno w oznaczonych sklepach Galerii Wisła, jak też u Partnerów Programu poza Galerią - mówi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA