Koniec pomyłek przy kasie. Tesco wprowadza elektroniczne etykiety

W kolejnych sklepach Tesco zaczynają pojawiać się elektroniczne etykiety cenowe. Jak informuje sieć, wkrótce dotychczasowe, papierowe "cenówki"zostaną zastąpione przez elektroniczne wyświetlacze z cenami produktów. Aktualnie już 65 sklepów posiada etykiety Esel.
Piewsze wdrożenia były testowane w hipermarkecie w Nowym Sączu, Krakowie przy ul. Welickiej, supermarkecie w Kłaju i Zabierzowie niedaleko Krakowa. Od lipca nowe etykiety cenowe zaczęły pojawiać się stopniowo w kolejnych sklepach. Obecnie instalacja etykiet jest prowadzona w 12 sklepach.
- Wiemy, że zmiana cen przy kasach to kwestia kilku sekund, ale wymiana oznaczeń cenowych wymaga przygotowań: wydruku, umieszczenia ich na listwie przy półce, a na końcu jeszcze sprawdzenia. A to wszystko wymaga czasu. Tymczasem w przypadku etykiet elektronicznych wszystkie zmiany zachodzą natychmiastowo. Klienci mają zatem pełną gwarancję, iż cena przy półce zawsze zgadza się z cenami przy kasie, a tym samym - na paragonie. Elektroniczne cenówki, podobnie jak ich klasyczne odpowiedniki, zawierają informację o cenie produktu oraz jego cenie w przeliczeniu na kilogram czy litr. Dzięki temu możemy łatwo porównać ceny podobnych artykułów o różnej wadze czy pojemności. Elektroniczne wyświetlacze prezentuję nie tylko cenę, ale i opisują produkt jako nowości, czy promocję - przekonuje Tesco.

- EUR 0,19% 4,18 zł
- CHF 0,35% 3,50 zł
- USD 0,81% 3,42 zł
-
PN 20:23
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
PN 18:03
W Chorzowie powstanie duża hala
-
PN 18:00
Nożownik z galerii w Stalowej Woli usłyszał 18 zarzutów
-
PN 17:36
W Śmiłowie powstanie kompleks przetwórczy?
-
PN 17:13
TYLKO U NAS Nowy park handlowy w Malborku
-
PN 17:04
Akademik może być trendy. Zaglądamy do wnętrz BaseCamp Lodz
-
PN 16:55
Marketing nieruchomości to więcej niż logo, a branding budynków to nie tylko emocje
-
PN 16:44
Hotel Arche zbiera laury za rewitalizację
-
PN 16:24
Biurowiec Immofinanz w rękach zarządcy
-
PN 16:15
TYLKO U NAS W Łodzi wyrośnie nowy biurowiec
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Chcemy być w stolicach świata mody
-
6
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
7
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
10
Kolejna galeria rusza na podbój stolicy