PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Największe wpadki marketingowe 2013 roku

Największe wpadki marketingowe 2013 roku
  • Autor: Wirtualne Media
  • Dodano: 31 gru 2013 13:40

Sieć Subway znalazła się wśród najbardziej skompromitowanych marek 2013 roku w rankingu magazynu AdWeek. Kryzys wizerunkowy, sieć "zawdzięcza" własnym pracownikom, którzy opublikowali w mediach społecznościowych kompromitujące zdjęcia - podały Wirtualne Media.

  • Autor: Wirtualne Media
  • Dodano: 31 gru 2013 13:40
W lipcu, w jednym z portali społecznościowych ukazały się szokujące zdjęcia sposobu przyrządzania kanapki oraz demonstrujące zawartość butelki z moczem, zamrożonym w firmowej lodówce.

W 2013 roku, w gronie marek borykających się z poważnymi problemami marketigowo-wizerunkowymi znalały się też m.in.: Red Bull, Hyundai i Nutella. Większość z opisywanych kryzysów miała miejsce w social media, czytamy na stronach portalu wirtualnemedia.pl.

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.