PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Największe wpadki marketingowe 2013 roku

  • Autor: Wirtualne Media
  • 31 gru 2013 13:40

Największe wpadki marketingowe 2013 roku

Sieć Subway znalazła się wśród najbardziej skompromitowanych marek 2013 roku w rankingu magazynu AdWeek. Kryzys wizerunkowy, sieć "zawdzięcza" własnym pracownikom, którzy opublikowali w mediach społecznościowych kompromitujące zdjęcia - podały Wirtualne Media.

REKLAMA

W lipcu, w jednym z portali społecznościowych ukazały się szokujące zdjęcia sposobu przyrządzania kanapki oraz demonstrujące zawartość butelki z moczem, zamrożonym w firmowej lodówce.

W 2013 roku, w gronie marek borykających się z poważnymi problemami marketigowo-wizerunkowymi znalały się też m.in.: Red Bull, Hyundai i Nutella. Większość z opisywanych kryzysów miała miejsce w social media, czytamy na stronach portalu wirtualnemedia.pl.

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA