PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Poznański Idea Hub pomaga zostać marketerem biznesu

Poznański Idea Hub pomaga zostać marketerem biznesu
Fot. pixabay
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 cze 2018 12:16

W jaki sposób zostać marketerem własnego przedsiębiorstwa? Już w najbliższą środę, 27 czerwca o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędą się warsztaty networkingowe nt. marketingu w małych przedsiębiorstwach, które poprowadzi Arek Czarnecki, współwłaściciel agencji marketingowej Golden Guy.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 cze 2018 12:16

Ceny panujące na polskim rynku agencji marketingowych znacznie się wahają. Za sam projekt logo można zapłacić 50 zł, ale też przeszło 21 000 zł! Wśród usług pełnionych przez agencje marketingowe wymienić można m.in. prowadzenie fanpage’a, obsługa systemu reklamowego Google AdWords, pozycjonowanie, obsługa strony www czy zarządzanie reklamą online oraz outdoor. Nie zawsze jednak mikro oraz małe przedsiębiorstwa mogą pozwolić sobie na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na rzecz fachowego marketingu. Zatem, czy można samemu zostać marketerem swojego przedsiębiorstwa?

Sztuka prowadzenia biznesu idzie w parze z wdrażaniem skutecznej komunikacji marketingowej. Nie oznacza to jednak, że mikro- oraz małe przedsiębiorstwa skazane są na korzystanie z usług agencji marketingowych, zwłaszcza, że zazwyczaj z ich usług korzystają rynkowi giganci. Odpowiednie budowanie marki osobistej może stać się motorem napędowym biznesu, zatem jak się do tego zabrać? Jakich kanałów komunikacji używać, aby osiągać zamierzone cele? Szereg działań, na które składają się m.in. fokusowanie na cenne znajomości, określenie hierarchii potrzeb i celów czy trafna ocena sytuacji, mogą stać się przyczyną szybkiego rozwoju przedsiębiorstwa.

Czy faktycznie marketing w małej firmie bez konieczności zatrudniania dodatkowego zespołu czy angażowania agencji jest możliwy? W jaki sposób to zrobić? Jakich błędów nie popełnić? Już w najbliższą środę, 27 kwietnia o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędą się warsztaty poświęcone marketingowi w mikro oraz małych przedsiębiorstwach. Spotkanie poprowadzi Arek Czarnecki, współwłaściciel agencji marketingowej Golden Guy, działającej w obszarze social media. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają trendy marketingowe panujące w 2018 roku oraz będą mieli szansę wziąć udział w analizie swoich przedsiębiorstw pod kątem omówionej tematyki. 

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.227.92
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.