PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nieprzyjazna rekrutacja to podwójna strata dla firmy

  • Autor: strefabiznesu.pl
  • 11 maj 2016 17:40

Nieprzyjazna rekrutacja to podwójna strata dla firmy fot. Fotolia

Firmy prowadzące nieprzyjazną rekrutację nie mają świadomości, że oprócz pracownika mogą stracić klienta - czytamy w portalu strefabiznesu.pl.

REKLAMA

Zadawanie niemerytorycznych pytań, brak informacji zwrotnej dla kandydata oraz odwlekanie decyzji w czasie to podstawowe błędy w procesie rekrutacyjnym. Przedsiębiorstwa nie zdają sobie sprawy z tego, że nieprzyjazna i nieprofesjonalna rekrutacja może przynieść podwójne straty.

Pierwsza strata to utrata potencjalnego pracownika, który kolejny raz nie zaaplikuje do danej firmy i co gorsza, opowie o nieprzyjaznej atmosferze znajomym - czytamy w portalu strefabiznesu.pl.

Druga strata może się wydawać nawet poważniejsza - to strata biznesowa. Źle potraktowany kandydat na pracownika odwróci się od firmy jako klient. Przestanie korzystać z usług danej firmy lub jej produktów.

Aż 58 proc. osób deklaruje, że zniechęca się do zakupu produktów lub usług firmy, która źle prowadzi rekrutację.

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA