PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie instytucje i miasta wykorzystują Euro do zagranicznej promocji

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • 05 cze 2012 09:19

Miasta gospodarze wydały na promocję 24 mln zł. Instytucje centralnego szczebla - dwa razy tyle - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Bo Euro 2012 jest nie tylko świętem piłkarskim, lecz także okazją do promocji wizerunku Polski i miast.

REKLAMA

Jak informuje "DzGP", Gdańsk rozpoczął promocję w czołowych telewizjach świata, Warszawa wykorzystała w kampanii hasło „Feel invited" reklamujące też całą Polskę, Wrocław ma się kojarzyć z miłością, a Poznań zaprasza kibiców za pośrednictwem irlandzkiego radia.

Więcej pieniędzy na przekonanie do odwiedzenia Polski przeznaczyły instytucje ogólnokrajowe. W ciągu ostatniego roku było to ponad 50 mln zł.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA