PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie instytucje i miasta wykorzystują Euro do zagranicznej promocji

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • 05 cze 2012 09:19

Miasta gospodarze wydały na promocję 24 mln zł. Instytucje centralnego szczebla - dwa razy tyle - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Bo Euro 2012 jest nie tylko świętem piłkarskim, lecz także okazją do promocji wizerunku Polski i miast.

REKLAMA

Jak informuje "DzGP", Gdańsk rozpoczął promocję w czołowych telewizjach świata, Warszawa wykorzystała w kampanii hasło „Feel invited" reklamujące też całą Polskę, Wrocław ma się kojarzyć z miłością, a Poznań zaprasza kibiców za pośrednictwem irlandzkiego radia.

Więcej pieniędzy na przekonanie do odwiedzenia Polski przeznaczyły instytucje ogólnokrajowe. W ciągu ostatniego roku było to ponad 50 mln zł. Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA