PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W czerwcu ruszy kampania promująca Polskę

  • Autor: PAP
  • 16 maj 2014 11:25

Od początku czerwca rozpocznie się w zagranicznych telewizjach emisja spotu promującego Polskę; kampania wizerunkowa związana z przypadającymi w 2014 roku rocznicami zakłada również działania PR i promocję w mediach społecznościowych.

REKLAMA

Spot promujący nasz kraj będzie emitowany od początku czerwca w BBC, CNN, Eurosport i SkyNews. Jak poinformowało PAP MSZ, wybór stacji zarekomendowała międzyresortowa komisja konkursowa, która wybrała też wykonawcę spotu - została nim agencja Saatchi & Saatchi Poland Sp. z o.o.

Według MSZ "scenariusz spotu będzie nawiązywał do sukcesu polskiej transformacji" i "ma przybliżyć Europejczykom przemiany cywilizacyjne, jakie zaszły w Polsce od 1989 roku i pokazać potencjał, który tkwi w Polakach".

Produkcja i emisja spotu w mediach zagranicznych - poinformowało MSZ - zostanie sfinansowana ze środków unijnych. Pieniądze na ten cel (ok. 8,4 mln zł) to - według ministerstwa - fundusze Unii Europejskiej zaoszczędzone podczas polskiego przewodnictwa w Radzie UE. Znacząca część kwoty zostanie przeznaczona na zakup czasu antenowego. MSZ nie skonkretyzowało ile kosztowała produkcja samego spotu.

W ramach kampanii wizerunkowej podejmowane będą też działania PR oraz w mediach społecznościowych realizowane przez wybrane w drodze przetargu konsorcjum firm - Profile Sp. z o.o. oraz Fleishman-Hillard Sp. z o.o. Wartość tych działań to - według MSZ - ok. 2 mln zł plus podatek VAT.

Działania te mają się rozpocząć jeszcze w maju. Potrwają do listopada, a ich kulminacja będzie miała miejsce wokół przypadającej 4 czerwca 25. rocznicy wyborów parlamentarnych 1989 r.

W tym roku obchodzimy 25. rocznicę pierwszych po wojnie częściowo wolnych wyborów parlamentarnych, które odbyły się 4 czerwca 1989 r. W 2014 r. przypada też 15. rocznica członkostwa Polski w NATO i 10. rocznica członkostwa naszego kraju w UE.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Janok 2014-05-16 18:30:57
    Najlepsza promocja Polski? Przynajmniej jedna drużyna w Lidze Mistrzów przynajmniej do półfinału, zwycięstwa kadry narodowej na olimpiadach i mistrzostwach świata, jeden zespół rockowy taki jak A-Ha lub ABBA, śpiewający dobrze po angielsku, jeden narodowy produkt znany na całym świecie, ale nie wódka! Taki jak kostka Rubika,

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA