PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W czerwcu ruszy kampania promująca Polskę

  • Autor: PAP
  • 16 maj 2014 11:25

Od początku czerwca rozpocznie się w zagranicznych telewizjach emisja spotu promującego Polskę; kampania wizerunkowa związana z przypadającymi w 2014 roku rocznicami zakłada również działania PR i promocję w mediach społecznościowych.

REKLAMA

Spot promujący nasz kraj będzie emitowany od początku czerwca w BBC, CNN, Eurosport i SkyNews. Jak poinformowało PAP MSZ, wybór stacji zarekomendowała międzyresortowa komisja konkursowa, która wybrała też wykonawcę spotu - została nim agencja Saatchi & Saatchi Poland Sp. z o.o.

Według MSZ "scenariusz spotu będzie nawiązywał do sukcesu polskiej transformacji" i "ma przybliżyć Europejczykom przemiany cywilizacyjne, jakie zaszły w Polsce od 1989 roku i pokazać potencjał, który tkwi w Polakach".

Produkcja i emisja spotu w mediach zagranicznych - poinformowało MSZ - zostanie sfinansowana ze środków unijnych. Pieniądze na ten cel (ok. 8,4 mln zł) to - według ministerstwa - fundusze Unii Europejskiej zaoszczędzone podczas polskiego przewodnictwa w Radzie UE. Znacząca część kwoty zostanie przeznaczona na zakup czasu antenowego. MSZ nie skonkretyzowało ile kosztowała produkcja samego spotu.

W ramach kampanii wizerunkowej podejmowane będą też działania PR oraz w mediach społecznościowych realizowane przez wybrane w drodze przetargu konsorcjum firm - Profile Sp. z o.o. oraz Fleishman-Hillard Sp. z o.o. Wartość tych działań to - według MSZ - ok. 2 mln zł plus podatek VAT.

Działania te mają się rozpocząć jeszcze w maju. Potrwają do listopada, a ich kulminacja będzie miała miejsce wokół przypadającej 4 czerwca 25. rocznicy wyborów parlamentarnych 1989 r.

W tym roku obchodzimy 25. rocznicę pierwszych po wojnie częściowo wolnych wyborów parlamentarnych, które odbyły się 4 czerwca 1989 r. W 2014 r. przypada też 15. rocznica członkostwa Polski w NATO i 10. rocznica członkostwa naszego kraju w UE.

  • Janok 2014-05-16 18:30:57
    Najlepsza promocja Polski? Przynajmniej jedna drużyna w Lidze Mistrzów przynajmniej do półfinału, zwycięstwa kadry narodowej na olimpiadach i mistrzostwach świata, jeden zespół rockowy taki jak A-Ha lub ABBA, śpiewający dobrze po angielsku, jeden narodowy produkt znany na całym świecie, ale nie wódka! Taki jak kostka Rubika,


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA