PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jest decyzja UOKiK w sprawie Euro Net

  • Autor: UOKiK
  • 29 paź 2013 14:27

Prezes UOKiK uznała, że spółka Euro Net, stosując hasło reklamowe - Darmowa dostawa tylko do piątku, wprowadzała klientów w błąd i nałożyła na nią karę ponad pół miliona złotych.

REKLAMA

„Darmowa dostawa tylko do piątku" - tym hasłem spółka Euro Net zachęcała do zakupu w sklepie internetowym Euro.com.pl. - Oferta okazała się jednak być mniej atrakcyjna, ponieważ wcale nie była ograniczona czasowo. Prezes UOKiK uznała, że spółka wprowadzała klientów w błąd i nałożyła na nią karę ponad pół mln zł - tłumaczy Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.

Spółka Euro Net jest właścicielem sklepu internetowego Euro.com.pl oferującego sprzęt RTV i AGD. Jedna z promocji tego sklepu zachęcała do zakupów, gwarantując darmową dostawę, jeśli klienci zdecydują się na zakup do najbliższego piątku. Oferta nie była ograniczona czasowo, UOKiK uznał więc, że konsumenci mogli dokonać zakupu, na który by się nie zdecydowali, gdyby nie zachęciła ich do tego reklama darmowej dostawy. Reklama ta była rozpowszechniana od czerwca 2012 r. do lutego 2013 r.

Prezes UOKiK uznała, że była to nieuczciwa praktyka rynkowa, a spółka Euro Net naruszała zbiorowe interesy konsumentów. Przedsiębiorca został ukarany kwotą 515 365 zł i zaprzestał stosowania zakwestionowanych praktyk. Decyzja nie jest prawomocna - czytamy  wkomunikacie UOKiK.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA