PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

JLLS i GfK Polonia: Polacy regularnie korzystają z dwóch, a nawet czterech centrów handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 lip 2011 08:39

JLLS i GfK Polonia: Polacy regularnie korzystają z dwóch, a nawet czterech centrów handlowych

Firma GfK Polonia podjęła wyzwanie stworzenia obrazu klienta centrów handlowych. Według wyników badania, Polacy lubią zakupy w centrach handlowych. Często korzystają regularnie z 2, a nawet 3 czy 4 obiektów handlowych. Badania te zostały przedstawione w raporcie Jones Lang LaSalle i GfK Polonia "Pieniądze szczęścia nie dają - dopiero zakupy".

REKLAMA

Blisko połowa badanych osób wybiera się do centrów handlowych w celu konkretnych zakupów, ale aż jedna trzecia przychodzi tu bez wyraźnie zaplanowanego celu zakupowego. Polscy klienci szukają nowości. „Buszowanie" po centrach handlowych w poszukiwaniu nowości to forma spędzania czasu wolnego.

Polacy, robiący zakupy w centrach handlowych, mają swoje ulubione marki sklepów odzieżowych i obuwniczych. Są wśród nich przede wszystkim największe, a więc najbardziej dostępne dla szerokiego grona nabywców sieci, takie jak: H&M, Reserved czy Zara oraz Adidas, Ryłko, Nike i Ecco w kategorii obuwia - czytamy w raporcie.

Mieszkańcy największych miast (powyżej 300 tys. mieszkańców) oraz miast średniej wielkości (100 tys. - 300 tys.) różnią się w swoich preferencjach dotyczących marek. Jednakże kryteria decydujące o tym, że dana sieć detaliczna staje się ulubiona, są wspólne dla wszystkich. Najważniejsze to zawsze: jakość produktów, szeroki wybór, aktualność oferty pod kątem trendów modowych i w końcu atrakcyjna cena.

Jak czytamy w raporcie, Polacy postrzegają modę, jakość i atrakcyjność oferty przez pryzmat marek, które zbudowały szeroką sieć dystrybucji. To właśnie te „ulubione marki" kształtują gusta i oczekiwania polskich nabywców.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA