PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

15 lat w Best Western Hotels & Resorts

15 lat w Best Western Hotels & Resorts
David Kong
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 kwi 2019 10:27

David Kong świętuje w tym roku 15. rocznicę objęcia stanowiska prezesa i dyrektora generalnego Best Western Hotels & Resorts. Tym samym, Kong stał się najdłużej pracującym dyrektorem generalnym jednej z 10 największych międzynarodowych sieci hotelarskich.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 kwi 2019 10:27

Doskonała znajomość branży i głębokie zrozumienie dla każdego aspektu funkcjonowania hoteli wynika bezpośrednio z bogatego doświadczenia Konga – na przestrzeni kilkudziesięciu lat pracował na wielu różnych stanowiskach związanych z branżą, zaczynając od funkcji pomocnika kelnera, po pełnienie funkcji zarządzających. W Best Western obejmował pozycje wiceprezesa ds. operacji międzynarodowych, starszego wiceprezesa ds. marketingu i rozwoju oraz starszego wiceprezesa ds. usług i operacji strategicznych, tym samym rozwijając kadrę kierowniczą oraz markę, która stała się liderem innowacji, co widać poprzez ewolucję marki i jej rozpoznawalności w branży.

Podczas swojej kadencji w Best Western, Kong pomógł na nowo zdefiniować tożsamość marki, nadzorując proces modernizacji oraz ewolucji sieci, która osiągnęła pozycję globalnej potęgi hotelarstwa z 16 indywidualnymi markami w każdym segmencie. Podczas procesu transformacji firmy postawiono na innowacje, wdrażając programy takie jak Best Western Virtual Reality Experience (BWVRE), który dzięki wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości pozwala gościom rezerwować pobyt i odkrywać hotele z zupełnie nowej perspektywy. Inna inicjatywa, również wykorzystująca technologię VR – I Care® Every Guest Every Time – skierowana jest do pracowników sieci. Pozwoliła przenieść komunikację między personelem recepcji a gośćmi obiektów na nowy poziom. Dzięki programom wprowadzonym przez Konga i jego zespół, Best Western został uznany za pierwszą firmę o tak dużym rozmiarze i skali, która wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, aby zwiększyć zadowolenie swoich Klientów. W rezultacie, sieć odnotowała znaczące wzrosty sprzedaży oraz bezprecedensowe wyniki w kwestii lojalności gości i zadowolenia z hoteli, osiągając rekordowy wynik 62 punktów w Net Promoter Score (NPS - narzędzie oceny lojalności klientów). Co ważne, osiągnięcia te zaowocowały w zeszłym roku uznaniem Best Western za jedną z najbardziej innowacyjnych firm w zestawieniu Fast Company Top 10.

W ostatnich latach zarówno marka Best Western, jak i portfolio firmy dynamicznie ewoluowały. Kiedy współcześni podróżnicy zaczęli poszukiwać nowych opcji komfortowego noclegu w atrakcyjnej cenie, Best Western wprowadził Vīb® i GLō®, dwie butikowe marki zaprojektowane z myślą o rynku midscale. Ponieważ branża ostatnio odchodzi od nowych konstrukcji na rzecz repozycjonowania istniejących już obiektów, Best Western wprowadził dwie eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki butikowe: Sadie℠ i Aiden℠. Dają one niezależnym hotelarzom lub deweloperom markowych hoteli możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikalny sposób, przy wykorzystaniu gotowych ekonomicznych rozwiązań i indywidualnego programu projektowania oraz renowacji.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.12.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.