PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Awanse na stanowiska dyrektorskie w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Colliers International

Awanse na stanowiska dyrektorskie w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Colliers International
Łukasz Orzechowski
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 sty 2019 14:57

Katarzyna Chudawska, Łukasz Orzechowski oraz Wioletta Bodnaruś awansowali na stanowiska Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Colliers International.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 sty 2019 14:57

Katarzyna Chudawska do zespołu Colliers REMS (ang. Real Estate Management Services) dołączyła w 2013 roku. Wcześniej swoją karierę rozwijała w innych firmach doradczych m.in. na stanowiskach specjalisty finansowego i zarządcy nieruchomości. Katarzyna posiada ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami. Obecnie wraz z zespołem jest odpowiedzialna za zarządzanie budynkami Cedet, Senator oraz Aktyn Business Park i Chmielna 132/134 dla trzech wiodących funduszy inwestycyjnych na rynku polskim oraz wsparcie dla zespołu zarządców i młodszych zarządców w ramach swojej części portfela nieruchomości w Warszawie. W ostatnim czasie dołączyła do prestiżowego grona członków organizacji zrzeszającej profesjonalistów z branży nieruchomości oraz budownictwa Royal Institution of Chartered Surveyors - RICS.

Łukasz Orzechowski jest związany z Colliers International od 2012 roku, posiada w sumie ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami. Od początku swojej kariery w Colliers zarządza budynkiem Metropolitan w Warszawie. Do jego obowiązków należy także wsparcie zarządców w miastach regionalnych. W ciągu ostatnich lat zajmował się także nieruchomościami, takimi jak Norway House, Pałac Młodziejowskiego, Nordic Park, Metron oraz Feniks. Sprawował również obowiązki Asset Managera przy budynkach Koszykowa 54, Chmielna 132 oraz Ilmet. Łukasz posiada uprawnienia LEED Green Associate.

Wioletta Bodnaruś do zespołu Colliers dołączyła w 2008 roku jako specjalista ds. finansów. Później obejmowała także stanowiska starszego specjalisty oraz kontrolera finansowego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała pracując jako analityk finansowy, a także niezależna księgowa. Do jej obowiązków należy nadzór nad częścią finansową portfela nieruchomości, ustalanie procesów i procedur przy przejmowaniu nowych budynków w zarządzanie oraz szkolenie i wsparcie zespołu specjalistów finansowych.

— Wraz ze wzrostem liczby budynków zarządzanych przez Colliers REMS rośnie nasz zespół profesjonalistów. W 2018 roku dołączyło do nas 15 osób, w 2019 już 5 kolejnych. Możliwość współpracy z prestiżowymi klientami, interesujące projekty oraz przyjazna atmosfera pracy to idealne warunki do zdobywania nowych kompetencji. Cieszę się, że w Colliers jesteśmy w stanie zapewnić je wszystkie i znajduje to przełożenie w rozwoju naszych specjalistów — mówi Agnieszka Krzekotowska, dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.115.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.