PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Awanse w CBRE

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 21 cze 2018 08:17

Awanse w CBRE Fot. shutterstock

Zespołem wynajmu powierzchni biurowych CBRE pokieruje Mikołaj Sznajder, natomiast Magdalena Kozińska i Mariusz Majkowski zostali dyrektorami działu wynajmu powierzchni handlowych.

REKLAMA

- W naszej firmie kluczowe są dla nas cztery płaszczyzny działania – klienci, sektory, linie usługowe i regiony. Chcemy rozwijać nasze kompetencje tak, żeby właśnie te cztery obszary wzmacniać. To wymaga m.in. reorganizacji struktur. Zaczęliśmy od obszaru sektorowego, w którym nominowaliśmy szefów, a teraz dodatkowo awansowaliśmy dyrektorów działów wynajmu powierzchni biurowych i handlowych. Ich zadaniem będzie koordynacja działań zespołów i jak najlepsze świadczenie usług dopasowanych do oczekiwań klientów – mówi Daniel Bienias, dyrektor zarządzający CBRE w Polsce.

Dyrektorem działu wynajmu powierzchni biurowych został Mikołaj Sznajder, który posiada ponad 12-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. W przeszłości pracował m.in. dla funduszy inwestycyjnych, prywatnych inwestorów oraz najemców. W trakcie swojej kariery był zaangażowany w nabywanie nieruchomości, finansowanie ich, asset management oraz reprezentację najemcy.

W dziale wynajmu powierzchni handlowych nominowano dwóch dyrektorów, którzy będą mieli inny zakres obowiązków i specjalizację.

Magdalena Kozińska, jako dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych, będzie zajmowała się poszukiwaniem najlepszych lokalizacji biznesowych dla klientów (marek). Magdalena posiada 18-letnie doświadczenie w branży nieruchomości, a z CBRE jest związana od października 2014 roku. Wcześniej pracowała dla takich deweloperów, jak Centrum Development&Investments oraz Redis. Była zaangażowana w komercjalizację m.in. Magnolia Park i Renomy we Wrocławiu, Cedetu w Warszawie i Pasażu Victoria w Lublinie. Magdalena posiada również doświadczenie w handlu po stronie najemcy, które zdobyła pracując dla Van Graaf i Sky For Sky, gdzie odpowiadała za operacje i rozwój sieci sklepów.

Mariusz Majkowski, jako dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych, będzie odpowiadał za komercjalizację centrów handlowych. Mariusz posiada 14-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Specjalizuje się w przygotowywaniu strategii wynajmu dla powierzchni handlowych. Do jego zadań należy prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów najmu. Poprzednio pracował w Echo Investment S.A. oraz Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o. Był zaangażowany w liczne projekty związane z komercjalizacją m.in. galerii handlowych, budynków biurowych i retail parków w Polsce i zagranicą. Jest absolwentem studiów MBA Executive we Francuskim Instytucie Zarządzania w Warszawie.

Wspólnym zadaniem Magdaleny, Mikołaja i Mariusza jako dyrektorów poszczególnych działów, będzie koordynacja pracy zespołów i świadczenie najwyższej jakości usług dla klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.