PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Awanse w Colliers International

Awanse w Colliers International
Fot. Fotolia
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 sty 2019 14:02

Czterech pracowników Colliers International otrzymało promocje na nowe stanowiska w Dziale Zarządzania Nieruchomości. Barbara Lis, Karolina Dobrowolska, Agnieszka Cichowlas oraz Dorota Borkowska awansowały na pozycję Senior Managerów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 sty 2019 14:02

Barbara Lis otrzymała nominację na stanowisko Senior Property Manager w dziale Zarządzania Nieruchomościami. Z firmą Colliers International jest związana od października 2009 roku. W 2012 roku uzyskała licencję zawodową, tym samym obejmując stanowisko zarządcy nieruchomości. Dotychczas obsługiwała nieruchomości biurowe zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz deweloperów, m. in. UBS, Triuva, Immofinanz. Obecnie Barbara jest odpowiedzialna za zarządzanie nieruchomościami Nordic Park, Batory oraz Hotel Europejski w Warszawie.

Karolina Dobrowolska otrzymała awans na stanowisko Senior Property Manager w Dziale Zarządzania Nieruchomościami.  Do Colliers International dołączyła w lutym 2017 r. Karolina wraz z zespołem odpowiada za zarządzanie kompleksem biurowym Platinium Business Park oraz wysokościowcem Ilmet w Warszawie. Karolina posiada ponad 10 lat doświadczenia w branży nieruchomości.

Agnieszka Cichowlas awansowała na stanowisko Senior Finance Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami. Agnieszka jest związana z Colliers International od stycznia 2014, kiedy podjęła pracę jako Junior Finance Specialist. W kwietniu 2015 została awansowana na stanowisko Finance Specialist. Agnieszka posiada 11-letnie doświadczenie w branży nieruchomości. Obecnie prowadzi finansową obsługę kilku nieruchomości należących do międzynarodowych funduszy, ale tez wspiera rozwój i nadzoruje prace innych członków zespołu.

Dorota Borkowska otrzymała awans na stanowisko Senior Finance Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami. Do Colliers International REMS dołączyła w październiku 2012 r. jako Junior Finance Specialist. W 2013 r została awansowana na stanowisko Finance Specialist. Dorota posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w dziale finansowym. Obecnie prowadzi finansową obsługę nieruchomości i pomaga w szkoleniu nowych członków zespołu.

— Poprzedni rok był dla nas bardzo udany. Objęliśmy w zarządzanie wiele nowych, prestiżowych obiektów w całej Polsce. To efekt pracy profesjonalnego zespołu, który udowodnił, że jest liderem w swojej dziedzinie. Doceniamy te sukcesy i nieustannie wspieramy rozwój naszych pracowników poprzez poszerzanie ich kompetencji i zdobywanie kolejnych szczebli kariery. Gratuluję awansów, jestem przekonana, że ekspertki znakomicie dadzą sobie oni radę na nowych stanowiskach — mówi Agnieszka Krzekotowska, dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Maciek 2019-01-22 20:18:26
    Zarządzanie Ilmetem bajka, bardziej wyluzować się już nie da :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.