Colliers International powiększa zespół
Dorota Niedźwiecka dołączyła do zespołu Colliers International jako Marketing Manager. Marta Busłajew, dotychczasowy szef marketingu, objęła zaś nowo utworzone stanowisko Client Service Manager.
Dorota Niedźwiecka jako nowy Marketing Manager odpowiada za strategiczne i operacyjne działania marketingowe firmy w Polsce. Ma ponad 10 lat doświadczenia zawodowego zebranego podczas pracy dla firm wiodących na rynku w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, między innymi dla Ghelamco Poland oraz Jones Lang LaSalle.
Przed dołączeniem do zespołu Colliers International realizowała projekty obejmujące m.in. holistyczne kampanie marketingowe, wprowadzanie nowych produktów na rynek, tworzenie tożsamości wizualnej, porządkowanie działań marketingowych w firmie.
Dorota Niedźwiecka jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie ukończyła Wydział Administracji Publicznej, a następnie kontynuowała studia podyplomowe o specjalizacji Marketingu Politycznego i Medialnego.
Marta Busłajew dołączyła do Colliers International w 2006 roku jako Marketing Manager i zaangażowana była w działania z zakresu marketingu i PR dla wszystkich biur Colliers w Polsce. Obecnie objęła nowo utworzone stanowisko Client Service Manager i będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie programu zarządzania relacjami ze strategicznymi klientami firmy. Dodatkowo, jako lokalny lider projektu Service Excellence, będzie wprowadzać w życie strategiczne inicjatywy firmy związane z podnoszeniem jakości obsługi klientów.
Marta posiada 12-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobyła pracując w firmach z branży IT, wydawnictwie Valkea Media (Warsaw Business Journal), a ostatnio w dziale marketingu Colliers International. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Ekonomicznej, jest też absolwentką programu Professional Diploma in Marketing akredytowanego przez Chartered Institute of Marketing.

- EUR -0,03% 4,17 zł
- CHF -0,08% 3,48 zł
- USD -0,08% 3,37 zł
-
CZ 17:06
Wiecha zawisła na centrum logistycznym Zalando pod Łodzią
-
CZ 16:28
Wadowicka w nowej odsłonie
-
CZ 15:57
Będzie due diligence lotniska w Modlinie
-
CZ 15:54
Nowe centrum logistyczne Poczty Polskiej jeszcze w tym roku
-
CZ 15:51
Rekordowa liczba przeładunków w Porcie Gdańsk
-
CZ 15:32
MMG Centers Kołobrzeg kompletuje najemców
-
CZ 15:18
Arcona Property skoncentrowany na Polsce
-
CZ 15:08
Europejski w rękach doradców
-
CZ 14:48
Podatek minimalny - jak przyjął go rynek ?
-
CZ 14:26
W Nowej Iwicznej powstanie hotel
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Kapitał w drodze do Polski. Jesteśmy jednym z głównych hubów inwestycyjnych w regionie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
1
LPP na sprzedażowej fali
-
2
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
3
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
4
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
5
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
6
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!