PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Colliers International powiększa zespół

  • Autor: Colliers
  • 09 maj 2011 11:01

Dorota Niedźwiecka dołączyła do zespołu Colliers International jako Marketing Manager. Marta Busłajew, dotychczasowy szef marketingu, objęła zaś nowo utworzone stanowisko Client Service Manager.

REKLAMA

Dorota Niedźwiecka jako nowy Marketing Manager odpowiada za strategiczne i operacyjne działania marketingowe firmy w Polsce. Ma ponad 10 lat doświadczenia zawodowego zebranego podczas pracy dla firm wiodących na rynku w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, między innymi dla Ghelamco Poland oraz Jones Lang LaSalle.

Przed dołączeniem do zespołu Colliers International realizowała projekty obejmujące m.in. holistyczne kampanie marketingowe, wprowadzanie nowych produktów na rynek, tworzenie tożsamości wizualnej, porządkowanie działań marketingowych w firmie.

Dorota Niedźwiecka jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie ukończyła Wydział Administracji Publicznej, a następnie kontynuowała studia podyplomowe o specjalizacji Marketingu Politycznego i Medialnego.

Marta Busłajew dołączyła do Colliers International w 2006 roku jako Marketing Manager i zaangażowana była w działania z zakresu marketingu i PR dla wszystkich biur Colliers w Polsce. Obecnie objęła nowo utworzone stanowisko Client Service Manager i będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie programu zarządzania relacjami ze strategicznymi klientami firmy. Dodatkowo, jako lokalny lider projektu Service Excellence, będzie wprowadzać w życie strategiczne inicjatywy firmy związane z podnoszeniem jakości obsługi klientów.

Marta posiada 12-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobyła pracując w firmach z branży IT, wydawnictwie Valkea Media (Warsaw Business Journal), a ostatnio w dziale marketingu Colliers International. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Ekonomicznej, jest też absolwentką programu Professional Diploma in Marketing akredytowanego przez Chartered Institute of Marketing.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA