PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa strategia biznesowa i nowy szef zarządu w Merlin.pl

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 sty 2015 11:06

Nowa strategia biznesowa i nowy szef zarządu w Merlin.pl

W styczniu br. nowym prezesem zarządu Merlin.pl został Tomasz Kowalski, zastępując dotychczas pełniącego tę funkcję Ireneusza Kazimierczyka. W nowym roku spółka stawia m.in. na rozwój logistyki, dalszą ekspansję sieci punktów odbioru, inwestycje w m-commerce. Pod koniec I kwartału Merlin.pl zamierza przedstawić nową, przełomową strategię działań na kolejne lata.

REKLAMA

Nowy prezes zarządu Merlin.pl, Tomasz Kowalski, pełnił wcześniej funkcję dyrektora zarządzającego w obszarze handlu i ekspansji w Grupie Handlowej Czerwona Torebka. Od 7 lat w czołowych spółkach handlowych, a od 2013 roku blisko związany z marką Merlin.pl, gdzie doradzał w kwestiach strategicznych, m.in. proponując efektywne rozwiązania łączące sprzedaż online i offline. Współautor nowej koncepcji rozwoju e-sklepu na kolejne lata.

W 2015 roku spółka będzie m.in. kontynuowała rozwój ogólnopolskiej sieci punktów odbioru, w tym oferujących darmową dostawę. Popularność tych ostatnich rośnie zdecydowanie najszybciej na tle innych dostępnych form dostawy i odbioru w e-sklepie. Obecnie więcej niż co druga paczka jest odbierana bezpłatnie w strefach Merlin.pl - sieć darmowych punktów dostawy to już niemal 600 lokalizacji w całej Polsce.

W najbliższych miesiącach spółka skupi się również na dalszym rozwoju logistyki. Już od wiosny e-sklep będzie korzystał z nowego magazynu zlokalizowanego w Łubnej pod Warszawą (powiat Piaseczno),o powierzchni 13 tys. mkw., czyli ponad dwukrotnie większej niż dotychczasowa. Obiekt będzie dostosowany do sprawnej realizacji rosnącej liczby zamówień, szczególnie w najbardziej wzmożonych okresach sprzedażowych. W 2014 roku Merlin.pl wysyłał już ok. 30 proc. więcej paczek niż rok wcześniej, notując rekordowe wyniki pod względem liczby dziennie realizowanych zamówień.
W ubiegłym roku Merlin.pl postawił także na intensywny rozwój asortymentu - obecnie w ofercie e-sklepu jest już ponad 500 tys. produktów z 13 kategorii, m.in. kosmetyki, zabawki, odzież, elektronika czy art. sportowe. Spółka finalizuje także prace nad zupełnie nową, w pełni responsywną stroną internetową sklepu oraz inwestuje w m-commerce.

Merlin.pl w polskiej branży e-commerce, jest jednym z najdłużej istniejących sklepów internetowych. Swoją działalność rozpoczął, jako księgarnia, jednak w ciągu kolejnych lat znacząco rozszerzył asortyment m.in. o zabawki, elektronikę, kosmetyki, odzież czy artykuły sportowe oferując już ponad pół miliona produktów i niemal 600 bezpłatnych punktów odbioru stacjonarnego.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA