PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa strategia biznesowa i nowy szef zarządu w Merlin.pl

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 sty 2015 11:06

Nowa strategia biznesowa i nowy szef zarządu w Merlin.pl

W styczniu br. nowym prezesem zarządu Merlin.pl został Tomasz Kowalski, zastępując dotychczas pełniącego tę funkcję Ireneusza Kazimierczyka. W nowym roku spółka stawia m.in. na rozwój logistyki, dalszą ekspansję sieci punktów odbioru, inwestycje w m-commerce. Pod koniec I kwartału Merlin.pl zamierza przedstawić nową, przełomową strategię działań na kolejne lata.

REKLAMA

Nowy prezes zarządu Merlin.pl, Tomasz Kowalski, pełnił wcześniej funkcję dyrektora zarządzającego w obszarze handlu i ekspansji w Grupie Handlowej Czerwona Torebka. Od 7 lat w czołowych spółkach handlowych, a od 2013 roku blisko związany z marką Merlin.pl, gdzie doradzał w kwestiach strategicznych, m.in. proponując efektywne rozwiązania łączące sprzedaż online i offline. Współautor nowej koncepcji rozwoju e-sklepu na kolejne lata.

W 2015 roku spółka będzie m.in. kontynuowała rozwój ogólnopolskiej sieci punktów odbioru, w tym oferujących darmową dostawę. Popularność tych ostatnich rośnie zdecydowanie najszybciej na tle innych dostępnych form dostawy i odbioru w e-sklepie. Obecnie więcej niż co druga paczka jest odbierana bezpłatnie w strefach Merlin.pl - sieć darmowych punktów dostawy to już niemal 600 lokalizacji w całej Polsce.

W najbliższych miesiącach spółka skupi się również na dalszym rozwoju logistyki. Już od wiosny e-sklep będzie korzystał z nowego magazynu zlokalizowanego w Łubnej pod Warszawą (powiat Piaseczno),o powierzchni 13 tys. mkw., czyli ponad dwukrotnie większej niż dotychczasowa. Obiekt będzie dostosowany do sprawnej realizacji rosnącej liczby zamówień, szczególnie w najbardziej wzmożonych okresach sprzedażowych. W 2014 roku Merlin.pl wysyłał już ok. 30 proc. więcej paczek niż rok wcześniej, notując rekordowe wyniki pod względem liczby dziennie realizowanych zamówień.
W ubiegłym roku Merlin.pl postawił także na intensywny rozwój asortymentu - obecnie w ofercie e-sklepu jest już ponad 500 tys. produktów z 13 kategorii, m.in. kosmetyki, zabawki, odzież, elektronika czy art. sportowe. Spółka finalizuje także prace nad zupełnie nową, w pełni responsywną stroną internetową sklepu oraz inwestuje w m-commerce.

Merlin.pl w polskiej branży e-commerce, jest jednym z najdłużej istniejących sklepów internetowych. Swoją działalność rozpoczął, jako księgarnia, jednak w ciągu kolejnych lat znacząco rozszerzył asortyment m.in. o zabawki, elektronikę, kosmetyki, odzież czy artykuły sportowe oferując już ponad pół miliona produktów i niemal 600 bezpłatnych punktów odbioru stacjonarnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.