PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przedstawicielka Best Western wśród najbardziej wpływowych marketingowców świata

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 lis 2015 12:49

Przedstawicielka Best Western wśród najbardziej wpływowych marketingowców świata Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western Hotels & Resorts

Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western Hotels & Resorts, zajęła 18. miejsce w czwartej edycji rankingu najbardziej wpływowych osób w światowej branży marketingowej, tworzonym przez Forbes, Scribble Live i LinkedIn.

REKLAMA

Ranking został oparty na analizie 500 topowych organizacji z tegorocznej edycji listy 2000 największych firm świata, a także z zestawienia najbardziej wartościowych marek 2015 roku, które są publikowane przez magazyn Forbes. Wyróżnienia dotyczą konkretnych osób z takich firm, jak Apple, General Motors czy Master Card.

W analizie oceniana jest wpływowość poszczególnych osób, która badana jest na podstawie opinii, cytatów i innych komentarzy zawartych w setkach milionów artykułów pochodzących z różnorodnych portali, blogów i innych źródeł w mediach społecznościowych. Prawnie zastrzeżony algorytm ScribbleLive ocenia autorskie opinie na podstawie zasięgu generowanego przez osoby, które na nie zareagowały, specyfiki danej publikacji, źródła, z którego pochodzi, a także całościowej liczby reakcji na konkretną opinię.

Przedstawicielka Best Western, Dorothy Dowling, awansowała w tegorocznym rankingu z 27. na 18. miejsce. Zajęła tym samym 3. miejsce wśród kobiet i jednocześnie jest jedną z zaledwie dwóch przedstawicieli branży hotelarskiej w całym rankingu. Dodatkowo Dowling, wspólnie z Philem Schillerem z Apple, znalazła się na liście 10 najbardziej wpływowych osób w obszarze marketingu globalnego.

Obecność na liście najbardziej uznanych osób w branży marketingowej jest dla mnie zaszczytem – powiedziała Dorothy Dowling. To także sukces całej sieci Best Western, który został osiągnięty dzięki wypracowanym relacjom z naszymi klientami, partnerami i współpracownikami. Jestem bardzo dumna z niezwykle trwałych partnerstw, które udało nam się nawiązać i jestem głęboko przekonana, że to właśnie one są podstawą zarówno mojego osobistego sukcesu, jak i osiągnięć Best Western, jako wiodącej marki w branży – dodała Dowling.

Dowling dołączyła do Best Western w 2004 roku. W trakcie jej dotychczasowej kariery w strukturach sieci rozwinęła program lojalnościowy Best Western Rewards, znacząco zwiększyła udział marki na rynku hotelarskim i przeprowadziła kilka przełomowych inicjatyw. Obecnie kieruje ona złożonym procesem odświeżenia ikonicznej marki Best Western, na który składa się m.in. całościowe przeprojektowanie platformy digitalowej sieci, w tym wielokrotnie nagradzanej strony internetowej, a także wprowadzenie nowej strategii, opartej na rozwiązaniach mobilnych.

Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie  ponad 25 milionów podróżujących.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA