PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora Polska w kobiecych rękach

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 kwi 2017 11:11

Sephora Polska w kobiecych rękach Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska

Z dniem 1 kwietnia zarządzanie siecią perfumerii Sephora Polska objęła Katarzyna Bielecka, zastępując na tym stanowisku dotychczasowego dyrektora generalnego - Adama Kołodziejczyka.

REKLAMA

Nowa dyrektor generalna zawodowo związana jest z Sephora już 7 lat, a w firmie uprzednio pełniła funkcję dyrektora asortymentu oraz dyrektora sprzedaży. Do jej obowiązków na nowym stanowisku należeć będzie opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy na kolejne lata i zarządzanie siecią perfumerii Sephora na terenie Polski.

Z siecią perfumerii Sephora liczącą w Polsce obecnie już 94 lokalizacje, Katarzyna Bielecka związana jest od 2009 roku. Od tej pory sukcesywnie budowała swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach w firmie. Nowa dyrektor generalna pracę w strukturach Sephora Polska rozpoczęła w Dziale Asortymentu, przez 5 lat pełniąc funkcję jego dyrektora. W tej roli odpowiadała za strategię asortymentową sieci, w tym wprowadzenia nowych marek oraz za negocjacje i visual merchandising. Kolejnym krokiem w karierze było objęcie funkcji dyrektora sprzedaży, którą pełniła przez 2 lata, aby wreszcie objąć stanowisko dyrektora generalnego Sephora Polska. Przez 4 lata była też członkiem międzynarodowej grupy negocjacyjnej G4 w ramach struktury Sephora Europe.

Katarzyna Bielecka ma blisko 17 lat doświadczenia w sektorze retail. Przed dołączeniem do zespołu Sephora Polska związana była zawodowo z takimi firmami jak Disney, Auchan, Galeria Centrum czy In Wear Group. Coaching, którym zajmuje się od 3 lat traktuje, jako pasję i formę samorozwoju. Z wykształcenia jest ekonomistą i matematykiem, absolwentką dwóch kierunków na Uniwersytecie Warszawskim.

Nowa dyrektor generalna na obecnym stanowisku odpowiadać będzie za konsekwentny rozwój firmy oraz zarządzanie organizacją. Jej celem będzie też dążenie do tego, aby pod jej kierownictwem Sephora utrwaliła swoją silną pozycję najbardziej rozpoznawalnej i inspirującej sieci na polskim rynku perfumeryjnym.

Sephora od początku swej działalności w Polsce stale realizuje plan rozwoju poprzez otwieranie nowych lokalizacji, a także modernizację istniejących już perfumerii. Strategia sieci zakłada średnio kilka nowych otwarć w roku, w najatrakcyjniejszych lokalizacjach, które prezentują największy potencjał wzrostu. Dbając o jak najlepsze doświadczenia zakupowe, w 2014 roku firma uruchomiła sklep internetowy. 
  

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA