PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zmiany i awanse w Savills

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 09 lis 2018 12:06

Zmiany i awanse w Savills

Savills ogłosił najnowsze awanse pracowników swojego oddziału w Polsce. W wyniku promocji w ramach struktur Savills wyodrębniono stanowisko dedykowane nowym klasom aktywów oraz mianowano nową kierownik pionu zarządzania nieruchomościami biurowymi.

REKLAMA

Tomasz Paszkowski awansował na stanowisko Associate Director w dziale doradztwa kapitałowego i wycen. Tomasz będzie m.in. odpowiadał za doradztwo dla klientów zainteresowanych nowymi klasami aktywów, w tym akademikami, domami opieki i apartamentami na instytucjonalny wynajem. Przed dołączeniem do Savills pracował w działach nieruchomości w PwC i Deloitte. Tomasz ukończył studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także studiował podyplomowo wycenę nieruchomości na tej samej uczelni. Posiada tytułu rzeczoznawcy majątkowego oraz członkiem RICS.

Wioletta Nowotnik awansowała w dziale zarządzania nieruchomościami i aktywami, obejmując stanowisko kierownika pionu zarządzania nieruchomościami biurowymi, które sprawować będzie we współpracy z dyrektorem działu Bartłomiejem Łepkowskim. Pod jej opieką znajdować się będzie portfel nieruchomości biurowych zarządzanych przez Savills w Polsce. Wioletta m.in. będzie nadzorować procesy zarządzania, będąc jednocześnie wsparciem dla całego zespołu zarządzania nieruchomościami biurowymi. Wioletta posiada 13-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Przed dołączeniem do Savills pracowała w Orco Poland i Knight Frank. Ukończyła studia z zakresu marketingu i zarządzania oraz podyplomowe studia z zarządzania nieruchomościami.

Daniel Kempa awansował na stanowisko Associate w dziale powierzchni magazynowych i przemysłowych, w którym odpowiada za region Górnego Śląska, Małopolski i Podkarpacia. Przed dołączeniem do Savills doświadczenie zdobywał w JLL, Pinnacle Poland, Małpka S.A. i Home Broker. W trakcie swojej kariery Daniel doradzał klientom w transakcjach najmu na łączną powierzchnię ponad 100 000 mkw. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, gdzie studiował również podyplomowo zarządzanie nieruchomościami i pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.

Jakub Parys awansował na stanowisko Associate w dziale powierzchni biurowych, reprezentacja wynajmującego. Jakub aktualnie odpowiada za wynajem powierzchni biurowych m.in. w warszawskich budynkach Ethos, International Business Center, North Gate i MatchPoint. Przed dołączeniem do Savills w 2014 r. pracował w firmie Colliers International. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu wyceny nieruchomości na Politechnice Świętokrzyskiej.

Ponadto Maciej Sałata awansował na stanowisko konsultanta w dziale powierzchni biurowych, reprezentacja najemcy, Mariusz Nowierski uzyskał nominację na kontrolera ds. wierzytelności w dziale zarządzania nieruchomościami i aktywami, a Ewa Ciołek została młodszym konsultantem w dziale powierzchni magazynowych i przemysłowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.