Czwartek, 27 listopada 2014 

  • Finansowy sukces Coccodrillo

    Spółka CDRL S.A., właściciel marki Coccodrillo, ma już 9,876 mln zł skonsolidowanego zysku netto po trzech kwartałach 2014 r. Oznacza to wzrost o 243 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Równocześnie spółka potwierdziła prognozę finansową, która zakłada że w całym roku zysk netto wyniesie 10,868 mln zł i będzie wyższy o 258,2 proc. od osiągniętego w 2013 roku.

  • WIDEOCoccodrillo rośnie w regionie

    Coccodrillo rośnie w regionie

    Coccodrillo planuje systematyczny rozwój sklepów stacjonarnych. Na koniec 2013 roku sieć miała w Polsce 187 sklepów, obecnie jest ich już ponad 200. Firma chce także umocnić swoją pozycję jednego z liderów branży odzieży dziecięcej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W osiągnięciu większych zysków ma pomóc utworzenie nowej wersji sklepu internetowego, dostępnej w kilku językach.

  • Coccodrillo po debiucie. Spółka chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie

    Coccodrillo po debiucie. Spółka chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie

    Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, która zadebiutowała we wtorek na GPW, chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie. Podtrzymuje tegoroczne prognozy wyników.

  • Cena emisyjna akcji CDRL ustalona na 14,90 zł

    W komunikacie podano, że całkowita wartość oferty wyniesie 14,9 mln zł brutto. Cena maksymalna akcji oferowanych w ofercie wynosiła 17,40 zł. W ramach oferty publicznej spółka wyemituje 1 mln akcji.

  • Coccodrillo chce rozwijać się w Polsce, Rumunii, Arabii Saudyjskiej oraz w Chinach

    Właściciel marki Coccodrillo widzi duże szanse rozwoju na rynku Rumunii, Arabii Saudyjskiej oraz, w odleglejszej perspektywie, w Chinach. Spółka stawia na model franczyzowy - poinformowali na konferencji przedstawiciele spółki.

  • POLECAMYCoccodrillo idzie na GPW po środki na rozwój sieci

    Coccodrillo idzie na GPW po środki na rozwój sieci

    CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, od 2011 r. obecny na rynku Catalyst, planuje w 2014 r. wprowadzić swoje akcje na rynek główny GPW. Środki pozyskane z emisji przeznaczy m.in. na rozwój sieci sprzedaży - poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie.

  • Coccodrillo z kolejnym sklepem w Polsce

    Coccodrillo, sieć sklepów z odzieżą dla niemowląt i dzieci do lat czternastu, otworzyła placówkę w CH Europa Centralna w Gliwicach.

  • Coccodrillo ubiera aktorów TVP

    Coccodrillo ubiera aktorów TVP

    Firma Coccodrillo została oficjalnym partnerem serialu rodzinka.pl emitowanego w stacji TVP2.

  • Najemcy przedłużają umowy najmu w Focus Mall Piotrków Trybunalski

    Najemcy przedłużają umowy najmu w Focus Mall Piotrków Trybunalski

    Focus Mall Piotrków Trybunalski, galeria rozrywkowo-handlowa wchodząca w skład sieci Focus Mall w Polsce, przedłużyła trzy umowy najmu z markami: Triumph, Gatta oraz Coccodrillo.

  • Coccodrillo otwiera salon w Braniewie

    Coccodrillo otwiera salon w Braniewie

    12. października br. w Markecie Kasperek w Braniewie otwarty zostanie nowy sklep marki Coccodrillo.

Twoja lokalizacja [ZMIEŃ]