• Właściciel Coccodrillo wypłaci dywidendę

    Rada nadzorcza spółki CDRL, właściciela marki Coccodrillo zarekomendowała zgromadzeniu akcjonariuszy wypłatę dywidendy w wysokości 4,5 mln złotych.

  • Coccodrillo powiększy się o 100 sklepów

    Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, chciałaby, by jej tegoroczna sprzedaż wzrosła o ok. 10 proc. rdr, a zysk netto utrzymał się na podobnym poziomie rdr - poinformowali w poniedziałek przedstawiciele spółki.

  • POLECAMYWłaściciel sieci Coccodrillo odnotował potężny skok zysku

    Właściciel sieci Coccodrillo odnotował potężny skok zysku

    Grupa CDRL odnotowała w roku ubiegłym wyraźny wzrost wyników. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 11,386 mln zł wobec 3,034 mln zł, czyli o ok. 275 proc. więcej niż rok wcześniej.

  • Spółka CDRL zanotowała wzrost przychodów w polskich sklepach

    Spółka CDRL zanotowała wzrost przychodów w polskich sklepach

    Przychody ze sprzedaży CDRL SA, właściciela marki Coccodrillo, w sieci polskich sklepów wzrosły w lutym o 15 proc. rok do roku i wyniosły 6,49 mln zł. W okresie styczeń-luty przychody wyniosły 15,73 mln zł i były o 26 proc. wyższe niż przed rokiem.

  • Wzrosły przychody CDRL

    O 27 proc. wzrosły w 2014 r. przychody CDRL, właściciela marki Coccodrillo. Sieci polskich sklepów wygenerowały 106,11 mln zł. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40 proc. wyższe niż w poprzednim roku.

  • Właściciel marki Coccodrillo zapowiada dalszą ekspansję

    Firma CDRL, właściciel marki Coccodrillo stworzyła w 2014 roku 27 nowych placówek na terenie Polski. Jak zapowiadają przedstawiciele firmy, w przyszłym roku spodziewane jest utrzymanie tempa ekspansji.

  • Finansowy sukces Coccodrillo

    Spółka CDRL S.A., właściciel marki Coccodrillo, ma już 9,876 mln zł skonsolidowanego zysku netto po trzech kwartałach 2014 r. Oznacza to wzrost o 243 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Równocześnie spółka potwierdziła prognozę finansową, która zakłada że w całym roku zysk netto wyniesie 10,868 mln zł i będzie wyższy o 258,2 proc. od osiągniętego w 2013 roku.

  • WIDEOCoccodrillo rośnie w regionie

    Coccodrillo rośnie w regionie

    Coccodrillo planuje systematyczny rozwój sklepów stacjonarnych. Na koniec 2013 roku sieć miała w Polsce 187 sklepów, obecnie jest ich już ponad 200. Firma chce także umocnić swoją pozycję jednego z liderów branży odzieży dziecięcej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W osiągnięciu większych zysków ma pomóc utworzenie nowej wersji sklepu internetowego, dostępnej w kilku językach.

  • Coccodrillo po debiucie. Spółka chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie

    Coccodrillo po debiucie. Spółka chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie

    Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, która zadebiutowała we wtorek na GPW, chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie. Podtrzymuje tegoroczne prognozy wyników.

  • Cena emisyjna akcji CDRL ustalona na 14,90 zł

    W komunikacie podano, że całkowita wartość oferty wyniesie 14,9 mln zł brutto. Cena maksymalna akcji oferowanych w ofercie wynosiła 17,40 zł. W ramach oferty publicznej spółka wyemituje 1 mln akcji.

Twoja lokalizacja [ZMIEŃ]

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Portal Spożywczy Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 House Market
    Puls HR Property Design Rynek Seniora Jutro Starsi Sady Ogrody Centrum Kształcenia Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.