PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Decathlon w nowym formacie. Zaglądamy do środka

mat.pras. fot. Andrzej Peszek
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 sty 2019 15:22

Interaktywne, cyfrowe nośniki prezentujące aktualną ofertę, treści informacyjne, a także umożliwiające natychmiastowe przejście do szerszej oferty on-line – to niektóre z nowoczesnych rozwiązań, z których korzystać mogą klienci otwartego właśnie sklepu sieci sportowej Decathlon.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 sty 2019 15:22

Nowy sklep jest częścią unikalnego parku handlowego Vis a Vis Wilanów Street Mall. Nanovo pełni rolę partnera technologicznego w tym projekcie, odpowiadając za zaprojektowanie i wdrożenie cyfrowej komunikacji w sklepie.

Lokalizacja urządzeń została precyzyjnie określona, jest ściśle powiązana ze ścieżką klienta. Aleje sklepu stanowią przemyślane arterie, których rolą jest komunikacja, prezentacja fizycznych produktów, informacja oraz cyfrowe wsparcie sprzedaży. Nośniki emitują treści dopasowane do konkretnego działu, dzięki nim można zapoznać się z pełną ofertą sklepu, ale też od razu wybrać interesujący towar i dokonać jego zakupu na miejscu lub z dostawą do domu. To część udogodnień jakie zostały zaprojektowane i wprowadzone w nowym formacie Decathlon. Nowy format sklepu Decathlon wpisuje się w światowy trend "phigital", czyli połączenie komunikacji digitalowej z przestrzenią fizycznych sklepów.

- Nowy sklep, w którym kupić można niemal wszystko, co potrzebne jest do czynnego uprawiania sportu, stworzony został przede wszystkim z myślą o konsumencie. Mieliśmy na uwadze to, że dziś takie miejsce powinno pełnić również rolę usługi, przyczyniając się do umacniania relacji marki i sieci z amatorami sportów. Służą temu zarówno sam projekt architektoniczny, układ przestrzenny, wystrój, jak i technologiczne wsparcie sklepu – mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo odpowiedzialny za rozwój nowych projektów.

Rolą Nanovo było wsparcie klienta w realizacji koncepcji cyfrowej komunikacji w sklepie oraz wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z potrzebnym oprogramowaniem do prezentacji i zarządzania treściami. Rozwiązanie to wraz z pozostałymi projektami wdrażanymi przez Decathlon w nowym formacie sklepów, jak technologia RFID zintegrowana z inteligentnymi przymierzalniami, tworzą wyjątkowe doświadczenia dla użytkowników.

- Wierzymy, że zacieranie granic pomiędzy offline a online, gdzie klienci mogą kupić produkt na miejscu ale również zapoznać się z pełną ofertą, przeczytać opinie klientów i złożyć zamówienie z dostawą do domu - dzięki kioskom interaktywnym i dedykowanym do tego ekranom, to klucz do efektywnych zakupów. Nasze sportowe sklepy przyszłości to nie tylko powierzchnie pełne technologii, to miejsca gdzie w łatwy sposób doświadcza się produktów i dokonuje zakupów - podkreśla Wojciech Zięba, dyrektor e-commerce & Omnichannel w Decathlon Polska.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.236.14
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.