PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowoczesne technologie niezbędne w komunikacji na rynku nieruchomości komercyjnych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 maj 2013 16:22

Nowoczesne technologie niezbędne w komunikacji na rynku nieruchomości komercyjnych

Branża budowlana i nieruchomości nie wykorzystują potencjału, jaki niesie wykorzystanie aplikacji mobilnych w komunikacji z klientem - wynika z ostatniego spotkania CMG. Ich zastosowanie może jednak w znacznym stopniu usprawnić proces komunikacji typu B2B.

REKLAMA

Spotkania oraz warsztaty organizowane w ramach zapoczątkowanej przez nas inicjatywy Construction Marketing Group mają na celu promowanie najnowszej wiedzy oraz najlepszych praktyk z zakresu marketingu strategicznego oraz komunikacji marketingowej. Ponadto, są świetną okazją do zapoznania się oraz networkingu branżowego, podkreśla Katarzyna Chwalbińska-Kusek z Buro Happold, założyciel grupy.

Warsztaty poprowadził Wojciech Borowski, prezes McCann Worldgroup Poland, wybrany w 2011 roku „Człowiekiem reklamy" według magazynu Brief, a w 2012 roku wybrany „Człowiekiem roku w Europie" według agencji Havas Worldwide. W swoim wystąpieniu „Aplikacje Mobilne B2B w branży budowlanej oraz nieruchomości komercyjnych", przedstawił najnowsze trendy w komunikacji z klientem.

Zdaniem Wojciecha Borowskiego branża budowlana i nieruchomości podobnie jak inne branże w Polsce nie wykorzystują potencjału jaki niesie wykorzystanie aplikacji mobilnych w komunikacji z klientem. Sytuacja wygląda zupełnie inaczej w Stanach Zjednoczonych czy też Chinach. sytuacja wygląda zupełnie inaczej w Stanach Zjednoczonych czy też Chinach.

Na pytanie uczestników warsztatów „Jak przekonać branże budowlaną do bardziej innowacyjnych działań?, Wojciech Borowski przyznał, iż należy dobrze poznać klienta i jego obecne i przyszłe preferencje związane z wykorzystywaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji. Jeśli klient jest otwarty na nowoczesny przekaz informacji, to komunikacja z nim powinna być oparta na wykorzystywanych przez niego urządzeniach i nośnikach. W tym aspekcie, aplikacje mobilne są jednym ze skutecznych i atrakcyjnych sposobów informacji o produkcie.

Uczestnicy warsztatów zastanawiali się, czy taka forma reklamy jest droższa od tradycyjnych nośników. Prowadzący warsztaty podkreślił, iż mamy do czynienia z ogromną oszczędnością przy zakupie mediów. Jest to świetna forma komunikacji dla rynku B2B, gdyż możemy precyzyjnie odpowiedzieć na potrzeby klienta.

Ponadto, rynek staje przed ogromną presją ciągłego rozwoju technologii i nadążania za trendami. To zjawisko dotyczy również branży budowlanej i nieruchomości. Cała sztuka polega na optymalnym doborze narzędzi komunikacji przy jednoczesnym dotarciu do klienta w sposób efektywny kosztowo

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA