PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowoczesne technologie niezbędne w komunikacji na rynku nieruchomości komercyjnych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 maj 2013 16:22

Nowoczesne technologie niezbędne w komunikacji na rynku nieruchomości komercyjnych

Branża budowlana i nieruchomości nie wykorzystują potencjału, jaki niesie wykorzystanie aplikacji mobilnych w komunikacji z klientem - wynika z ostatniego spotkania CMG. Ich zastosowanie może jednak w znacznym stopniu usprawnić proces komunikacji typu B2B.

REKLAMA

Spotkania oraz warsztaty organizowane w ramach zapoczątkowanej przez nas inicjatywy Construction Marketing Group mają na celu promowanie najnowszej wiedzy oraz najlepszych praktyk z zakresu marketingu strategicznego oraz komunikacji marketingowej. Ponadto, są świetną okazją do zapoznania się oraz networkingu branżowego, podkreśla Katarzyna Chwalbińska-Kusek z Buro Happold, założyciel grupy.

Warsztaty poprowadził Wojciech Borowski, prezes McCann Worldgroup Poland, wybrany w 2011 roku „Człowiekiem reklamy" według magazynu Brief, a w 2012 roku wybrany „Człowiekiem roku w Europie" według agencji Havas Worldwide. W swoim wystąpieniu „Aplikacje Mobilne B2B w branży budowlanej oraz nieruchomości komercyjnych", przedstawił najnowsze trendy w komunikacji z klientem.

Zdaniem Wojciecha Borowskiego branża budowlana i nieruchomości podobnie jak inne branże w Polsce nie wykorzystują potencjału jaki niesie wykorzystanie aplikacji mobilnych w komunikacji z klientem. Sytuacja wygląda zupełnie inaczej w Stanach Zjednoczonych czy też Chinach. sytuacja wygląda zupełnie inaczej w Stanach Zjednoczonych czy też Chinach.

Na pytanie uczestników warsztatów „Jak przekonać branże budowlaną do bardziej innowacyjnych działań?, Wojciech Borowski przyznał, iż należy dobrze poznać klienta i jego obecne i przyszłe preferencje związane z wykorzystywaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji. Jeśli klient jest otwarty na nowoczesny przekaz informacji, to komunikacja z nim powinna być oparta na wykorzystywanych przez niego urządzeniach i nośnikach. W tym aspekcie, aplikacje mobilne są jednym ze skutecznych i atrakcyjnych sposobów informacji o produkcie.

Uczestnicy warsztatów zastanawiali się, czy taka forma reklamy jest droższa od tradycyjnych nośników. Prowadzący warsztaty podkreślił, iż mamy do czynienia z ogromną oszczędnością przy zakupie mediów. Jest to świetna forma komunikacji dla rynku B2B, gdyż możemy precyzyjnie odpowiedzieć na potrzeby klienta.

Ponadto, rynek staje przed ogromną presją ciągłego rozwoju technologii i nadążania za trendami. To zjawisko dotyczy również branży budowlanej i nieruchomości. Cała sztuka polega na optymalnym doborze narzędzi komunikacji przy jednoczesnym dotarciu do klienta w sposób efektywny kosztowo

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA