PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Poczta Polska uruchamia w Biedronkach sieć odbioru przesyłek

Poczta Polska uruchamia w Biedronkach sieć odbioru przesyłek
Michał Czechowski. Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 maj 2019 14:33

W Biedronkach i placówkach pocztowych w kluczowych ośrodkach miejskich w Polsce pojawią się automaty do odbioru paczek. Poczta nawiązała współpracę z duńskim dostawcą urządzeń i software'u do odbioru przesyłek kurierskich, który od maja 2018 r. rozwija sieć agnostyczną zlokalizowaną już w prawie 150 sklepach należących do grupy Jeronimo Martins.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 maj 2019 14:33

– Oferta SwipBox to odpowiedź na znaczny wzrost popytu na zautomatyzowane punkty odbioru. Nasze rozwiązanie jest popularne wśród konsumentów nie tylko ze względu na wygodę odbioru, ale także zmniejszenie kosztów samej dostawy, co w efekcie przynosi korzyści całemu polskiemu rynkowi e-commerce. Cieszymy się, że możemy wraz z Pocztą Polską rozbudowywać sieć naszych automatów, dając uczestnikom rynku możliwość wyboru najlepszego dla nich rozwiązania – powiedział Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Potencjał obsługi rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) przedsiębiorstwa państwowego określany jest na blisko miliard złotych rocznie. W perspektywie do 2023 r., Poczta Polska planuje zwiększyć dwukrotnie swoje przychody w tym segmencie. Spółka szacuje, że w ciągu najbliższych kilku lat łączne przychody z obszaru KEP, usług logistycznych i usług e-commerce przekroczą poziom przychodów z korespondencji tradycyjnej. 

Klienci Poczty Polskiej w grudniu 2018 r. korzystali z usługi Odbiór w PUNKCIE dwa razy częściej niż przed rokiem. Co piąta paczka była odbierana w ten sposób. W ubiegłym roku było ich o prawie 60% więcej niż w 2017, a w grudniu nawet dwukrotnie więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie. Poczta Polska spodziewa się, że w tym roku dynamika przesyłek odbieranych w punktach wyniesie co najmniej 150 proc.

Poczta Polska jest jedyną polską firmą kuriersko-logistyczną działającą na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Stawiamy na nowoczesne rozwiązania, które ułatwiają i przyspieszają obsługę przesyłek. Naturalną konsekwencją rozwoju oferty jest optymalizacja pierwszej i ostatniej mili, dzięki usłudze oferowanej przez firmę SwipBox – powiedział Przemysław Sypniewski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

W ramach pilotażowego projektu, SwipBox udostępni Poczcie Polskiej 200 automatów do odbioru przesyłek zlokalizowanych między innymi zarówno w sklepach Biedronka, jak i w placówkach pocztowych. Urządzenia są ustawione wewnątrz poszczególnych punktów odbioru, a klienci mogą z nich korzystać w godzinach działania placówek.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.24.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.