PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polacy nie lubią reklam internetowych

  • Autor: infoWire.pl
  • 08 lis 2016 11:30

Polacy nie lubią reklam internetowych fot. Fotolia

W ubiegłym roku firmy na całym świecie z powodu blokowania reklam internetowych straciły ponad 22 mld dol. Polski internauta blokuje prawie co drugą reklamę w sieci - informuje InfoWire.pl.

REKLAMA

Co miesiąc na komputerze użytkownika wyświetla się ponad 1700 masowych banerów reklamowych. Sprawia to, że jest on mocno poirytowany tą reklamą. Jej skuteczność z roku na rok spada - mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Bartosz Wieczorek, dyrektor rozwoju biznesu z firmy Cloud Technologies. To właśnie reklama masowa powoduje, że internauci coraz częściej instalują na swoich urządzeniach oprogramowanie blokujące banery reklamowe.

Aby temu przeciwdziałać, wydawcy internetowi i reklamodawcy powinni posiłkować się wiedzą o zainteresowaniach, zachowaniach, wieku czy intencjach zakupowych użytkowników sieci i kierować do nich reklamy spersonalizowane. W tym celu warto wykorzystywać big data.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA