PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

System iLumio w kolejnym hotelu sieci Hilton

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 cze 2015 12:52

80 proc. nowo budowanych 4 i 5 gwiazdkowych hoteli w Polsce wybiera iLumio – system nowoczesnej obsługi gości hotelowych stworzony przez małopolska firmę Software Mind. Na iLumio postawiła też sieć Hilton, która wdroży system w 235 pokojach krakowskiego hotelu Hilton Double Tree.

REKLAMA

To trzeci z kolei hotel amerykańskiej sieci, który zastosuje iLumio. Hilton nie jest jedynym gigantem, który korzysta z systemu. Rozwiązanie wdrożyły też hotele sieci Holiday Inn, Puro czy Best Western, a niebawem wdrożony zostanie w nowych obiektach sieci Zdrojowa Hotels – Baltic Park Molo w Świnoujściu i Diune Hotel & Resort w Kołobrzegu, a także w Pałacu na Wodzie znajdującym się niedaleko Zielonej Góry.

iLumio pozwala gościom hotelowym korzystać z multimedialnego systemu rozrywki i na bieżąco sprawdzać informacje – poczynając od rachunku hotelowego, po rozkład lotów, czy aktualną pogodę. Dodatkowo za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej goście mogą korzystać z internetu, telewizji HD na swoich smartfonach, a także sterować automatyką pokoju – w tym regulować oświetlenie, czy obsługiwać urządzenia multimedialne. iLumio pozwala również na zamawianie usług hotelowych oraz posiłków do pokoju, bądź rezerwowanie stolika w restauracji hotelowej.

- Nasz system jest odpowiedzią na nowoczesne trendy jakie obecnie obserwujemy w branży hotelarskiej. Nieustanie rozbudowujemy nasz produkt tak, aby gość hotelowy mógł cieszyć się komfortem użytkowania i nie tracił czasu na zbędne działania. Dlatego pracujemy już nad ulepszeniami systemu, które wykraczają poza standardy bookingu. iLumio umożliwi rezerwacją konkretnego, ulubionego pokoju, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom z zastosowaniem smartfona będziemy mogli skorzystać z „self check-in”, a nasz telefon posłuży za cyfrowy klucz. iLumio wdrożyły już takie sieci jak Hilton, Best Western, Puro, czy Holiday Inn, a obecnie prowadzimy rozmowy z hotelami w Niemczech czy Dubaju. Ekspansja na kolejne, perspektywiczne rynki wzmocni naszą pozycję i przyczyni się do znacznego rozwoju całej Grupy Wind Mobile – mówi Rafał Styczeń, prezes zarządu Grupy Wind Mobile.

Grupa Wind Mobile tylko w pierwszym kwartale tego roku zakontraktowała blisko 2000 pokoi, co stanowi kilkukrotny wzrost względem tego samego okresu w zeszłym roku. Obecnie z iLumio korzysta już ponad 10 000 tysięcy pokoi, a według szacunków w 2015 roku z systemem będzie miało kontakt ponad milion osób. iLumio powstało z myślą o branży hotelarskiej jednak jego potencjał bardzo szybko dostrzeżono równie w branży turystycznej czy medycznej. Korzystają z niego również stadiony, w tym Stadion Miejski we Wrocławiu oraz Arena Lublin, a także obiekty kultury, takie jak Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie. Wkrótce system również będzie dostępny dla odwiedzających Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA