PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

System iLumio w kolejnym hotelu sieci Hilton

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 cze 2015 12:52

80 proc. nowo budowanych 4 i 5 gwiazdkowych hoteli w Polsce wybiera iLumio – system nowoczesnej obsługi gości hotelowych stworzony przez małopolska firmę Software Mind. Na iLumio postawiła też sieć Hilton, która wdroży system w 235 pokojach krakowskiego hotelu Hilton Double Tree.

REKLAMA

To trzeci z kolei hotel amerykańskiej sieci, który zastosuje iLumio. Hilton nie jest jedynym gigantem, który korzysta z systemu. Rozwiązanie wdrożyły też hotele sieci Holiday Inn, Puro czy Best Western, a niebawem wdrożony zostanie w nowych obiektach sieci Zdrojowa Hotels – Baltic Park Molo w Świnoujściu i Diune Hotel & Resort w Kołobrzegu, a także w Pałacu na Wodzie znajdującym się niedaleko Zielonej Góry.

iLumio pozwala gościom hotelowym korzystać z multimedialnego systemu rozrywki i na bieżąco sprawdzać informacje – poczynając od rachunku hotelowego, po rozkład lotów, czy aktualną pogodę. Dodatkowo za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej goście mogą korzystać z internetu, telewizji HD na swoich smartfonach, a także sterować automatyką pokoju – w tym regulować oświetlenie, czy obsługiwać urządzenia multimedialne. iLumio pozwala również na zamawianie usług hotelowych oraz posiłków do pokoju, bądź rezerwowanie stolika w restauracji hotelowej.

- Nasz system jest odpowiedzią na nowoczesne trendy jakie obecnie obserwujemy w branży hotelarskiej. Nieustanie rozbudowujemy nasz produkt tak, aby gość hotelowy mógł cieszyć się komfortem użytkowania i nie tracił czasu na zbędne działania. Dlatego pracujemy już nad ulepszeniami systemu, które wykraczają poza standardy bookingu. iLumio umożliwi rezerwacją konkretnego, ulubionego pokoju, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom z zastosowaniem smartfona będziemy mogli skorzystać z „self check-in”, a nasz telefon posłuży za cyfrowy klucz. iLumio wdrożyły już takie sieci jak Hilton, Best Western, Puro, czy Holiday Inn, a obecnie prowadzimy rozmowy z hotelami w Niemczech czy Dubaju. Ekspansja na kolejne, perspektywiczne rynki wzmocni naszą pozycję i przyczyni się do znacznego rozwoju całej Grupy Wind Mobile – mówi Rafał Styczeń, prezes zarządu Grupy Wind Mobile.

Grupa Wind Mobile tylko w pierwszym kwartale tego roku zakontraktowała blisko 2000 pokoi, co stanowi kilkukrotny wzrost względem tego samego okresu w zeszłym roku. Obecnie z iLumio korzysta już ponad 10 000 tysięcy pokoi, a według szacunków w 2015 roku z systemem będzie miało kontakt ponad milion osób. iLumio powstało z myślą o branży hotelarskiej jednak jego potencjał bardzo szybko dostrzeżono równie w branży turystycznej czy medycznej. Korzystają z niego również stadiony, w tym Stadion Miejski we Wrocławiu oraz Arena Lublin, a także obiekty kultury, takie jak Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie. Wkrótce system również będzie dostępny dla odwiedzających Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu.

  • 1
  • 2

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA