PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Technologia, która pomaga pozyskać klienta

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 kwi 2017 07:15

Technologia, która pomaga pozyskać klienta fot. Fotolia

Na rynku pojawił się zintegrowany system elektronicznej komunikacji w punktach obsługi klienta UPC. Dostosowane do tematu rozmów interesantów z konsultantami treści prezentowane są na ponad 150 cyfrowych ekranach w całej sieci obsługi klienta tego operatora, zarówno w salonach, jaki i tzw. „wyspach” w centrach handlowych.

REKLAMA

Integracja emitowanych na cyfrowych ekranach treści z systemem kolejkowym to jedna z możliwości zastosowania digital signage. Dzięki wykorzystaniu technologii Signio, wdrożone w punktach obsługi klienta UPC rozwiązanie zyskuje nowe funkcje. Innowacja wdrożonego przez Nanovo systemu polega bowiem na dostosowaniu komunikacji określonych treści na umieszczonych nad stanowiskiem obsługi klienta monitorach do tematu spotkania interesanta z konsultantem.

- Integrujemy całą komunikację elektroniczną w punktach obsługi UPC. System wspiera sprzedaż
i polepsza doświadczenie konsumenckie. Unikalnym aspektem, nie spotykanym nigdzie wcześniej, jest połączenie systemu digital signage z systemem kolejkowym w takim sposób, aby każdy interesant mógł oglądać treści, które mogą być dla niego interesujące ze względu na wybrany temat rozmowy z konsultantem – mówi Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo.

Każdy interesant odwiedzający salony  sieci UPC określa temat spotkania z konsultantem dzięki systemowi kolejkowemu (wybór określonego numerka oznacza wybór danego tematu rozmowy z konsultantem). Może więc na przykład być to przedłużenie umowy na dostarczanie internetu, telewizji kablowej czy rozszerzenie oferty korzystania z telewizji o nowe kanały. W momencie rozpoczęcia rozmowy z konsultantem, na cyfrowym monitorze nad stanowiskiem startuje emisja treści dotyczących tematu rozmowy. Jeśli jest to więc np. poszerzenie oferty, przedstawiana jest np. cała gama dodatkowych kanałów tematycznych objętych specjalną ofertą w taki sposób, aby zachęcić interesanta do podjęcia stosownej decyzji.

 - Dzięki wybranemu w systemie kolejkowym numerkowi, system digital signage otrzymuje natychmiastową informację, jakie treści mają zostać wyemitowane na cyfrowych ekranach. W ten sposób otrzymujemy więc unikalną konfigurację sygnału z systemu kolejkowego z cyfrową dystrybucją treści, emitowanej w bardzo atrakcyjny dla potencjalnie zainteresowanej osoby sposób, a do tego opracowanej przez operatora telewizji kablowej i internetu – dodaje Dariusz Sobczak.

  • 1
  • 2

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA