PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Budować markę aglomeracji śląskiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 sty 2015 11:21

Budować markę aglomeracji śląskiej

Duża liczba ludności oraz siła tkwiąca w kilkunastu różnych organizmach miejskich sprawia, że Górny Śląsk ma dziś jedne z najlepszych perspektyw rozwoju spośród największych miast regionalnych w Polsce. Jak zauważyli uczestnicy Property Forum Katowice 2015, potrzebna jest jednak bliższa współpraca pomiędzy władzami miast konurbacji.

REKLAMA

- Dąbrowa Górnicza nigdy nie osiągnie tego poziomu, jaki mają Katowice. Nie mamy takiej marki, która pozwala na przyciągnięcie firm czy inwestorów - powiedział prezydent Dąbrowy, Zbigniew Podraza.

Niemniej jednak, zdaniem panelistów, również okoliczne miasta mogą skorzystać z sukcesu stolicy Górnego Śląska. Bardzo dobra komunikacja, rozwinięta infrastruktura drogowa czy kolejowa oraz praktycznie niezauważalne granice pomiędzy miastami sprawiają, że konurbacja może jako całość przyspieszyć swój rozwój.

Jak stwierdzili paneliści, kluczowa jest przy tym współpraca na linii samorządów, m.in. jeśli chodzi o działania promocyjne. Wspólne działania pozwalają przy tym na wzmocnienie marki Górnego Śląska, a co za tym idzie ściągnięcie kolejnych firm inwestujących m.in. w sektorze BPO.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA