PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Łódź musi zbudować swoją markę

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 lis 2013 20:23

Łódź musi zbudować swoją markę

Łódź stwarza wiele możliwości dla sektora nieruchomości komercyjnych. Deweloperzy doceniają klimat inwestycyjny panujący w mieście, ale jednocześnie apelują o podjęcie działań promujących markę aglomeracji i regionu na świecie. Równie istotne jest przygotowanie terenów pod projekty komercyjne, co nie nie będzie możliwe bez przyśpieszenia prac nad uchwalaniem planów zagospodarowania przestrzennego - to najważniejsze wnioski płynące z sesji inauguracyjnej konferencji Property Forum Łódź.

REKLAMA

Trzecie pod względem liczby ludności miasto w Polsce, centralnie położone na przecięciu głównych korytarzy transportowych Europy, w bezpośrednim sąsiedztwie stolicy, do tej pory nie wykorzystywało swojego potencjału. Upadek przemysłu włókienniczego, historycznie profilującego miasto, jak też brak nowych inwestycji, dających alternatywne zatrudnienie, spowodowały wieloletni marazm, którego skutkiem jest utrzymujące się od lat wysokie bezrobocie i systematycznie zmniejszająca się liczba mieszkańców.

Tymczasem Łódź ma ciągle niewykorzystany potencjał i ogromne atuty inwestycyjne. Wśród nich są m.in.: lokalizacja w centrum Polski i Europy, dobrze wykształcona kadra, niższe oczekiwania płacowe. - Strategiczne położenie i rozwinięta infrastruktura to jedne z największych atutów Łodzi - wymienia Ewa Paturalska-Nowak, dyr. Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • uczestnik 2013-11-29 12:58:49
    niestety te wszystkie konferencje umierają. Nic się nie można na nich dowiedzieć. Zawsze ktoś pomarudzi, ktoś się zachwyci, a biznes lubi spokój.
  • man 2013-11-27 10:17:01
    jak zwykle na podobnych konferencjach - same pożyteczne informacje, sic!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA