PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Śląskie będzie promować się w kampanii telewizyjnej

  • Autor: PAP
  • 06 maj 2014 15:23

650 tys. zł wyda Urząd Marszałkowski w Katowicach na ogólnopolską kampanię promującą atrakcyjność inwestycyjną województwa śląskiego w kilkunastu stacjach telewizyjnych - poinformowano na konferencji prasowej.

REKLAMA

Kampania Śląskie. Tu się inwestuje ma na celu - oprócz promocji atrakcyjności inwestycyjnej województwa - również budowanie wizerunku najlepszego ekonomicznie regionu Polski. Jej założenia przedstawili we wtorek na konferencji przedstawiciele urzędu marszałkowskiego woj. śląskiego.

Poinformowano, że opierać się ona będzie m.in. na raporcie Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, a także analizach fDi Intelligence - agendy wydawnictwa Financial Times; wynika z nich, że region od lat jest liderem w kraju pod względem atrakcyjności inwestycyjnej w sferach działalności przemysłowej i usługowej.

Trzydziestosekundowy film przywołuje też m.in. informacje nt. Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej, w której od początku jej powstania ponad 200 przedsiębiorstw zainwestowało ok. 20 mld zł, tworząc ponad 50 tys. nowych miejsc pracy. Wskazuje również na potencjał 4,6 mln mieszkańców, z czego ok. 3 mln "stanowią osoby w wieku produkcyjnym". W Śląskim kształci się blisko 10 proc. wszystkich studentów w kraju.

Zachęcający do inwestowania w województwie śląskim film prezentuje też dokonania regionu m.in. w zakresie infrastruktury komunikacyjnej.

Kampania będzie towarzyszyła m.in. rozpoczynającemu się w środę Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu.

- Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego zjadą do województwa śląskiego najważniejsi politycy, przedsiębiorcy oraz przedstawiciele administracji samorządowej" - powiedział dyrektor wydziału gospodarki, promocji i współpracy międzynarodowej w Urzędzie Marszałkowskim Tomasz Stemplewski. Dodał, że jest to najlepszy moment "na rozpoczęcie działań promujących".

Film, który powstał w ubiegłym roku za ok. 80 tys. zł, będzie emitowany do 16 maja (łącznie ok. 1000 emisji) w kilkunastu stacjach telewizyjnych, a także w internecie. Szacuje się, że reklamę może obejrzeć ok. 1,7 mln osób.

Stemplewski poinformował, że koszt emisji telewizyjnych wyniesie 650 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.