PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Strategia Rozwoju Obszaru Metropolitalnego Warszawy do roku 2030 r.

  • www.portalsamorzadowy.pl
  • 16 kwi 2015 07:42

Do środy, 22 kwietnia trwają konsultacje społeczne wstępnej wersji Strategii Rozwoju Obszaru Metropolitalnego Warszawy do roku 2030 .

REKLAMA

Każdy może zapoznać się ze Strategia Rozwoju Obszaru Metropolitalnego Warszawy do roku 2030 i zgłosić do niej uwagi. Trwają konsultacje społeczne wstępnej wersji dokumentu, który powstał m.in. na bazie wyników warsztatów oraz głosowania internetowego.

Prace nad strategią prowadzone są na bazie opracowanej wcześniej Diagnozy Obszaru Metropolitalnego Warszawy, wyników warsztatów oraz głosowania internetowego powstała wstępna wersja dokumentu, która jest dostępna na stronach miasta (www.omw.um.warszawa.pl)

Opracowywany dokument dotyczy nie tylko Warszawy ale 71 gmin współtworzących Obszar Metropolitalny Warszawy.

Po raz pierwszy tak duża liczba okołowarszawskich jednostek samorządu terytorialnego określa wspólną wizję rozwoju w kategoriach metropolii. Powstające dotychczas dokumenty były tworzone indywidualnie i dotyczyły głównie poszczególnych gmin i powiatów.

Głównym celem opracowania strategii jest wskazanie pożądanych kierunków rozwoju, tj. wypracowanie wspólnej misji i wizji obszaru oraz wskazanie strategicznych kierunków działań, które umożliwią ich realizację.

Dokument stanowić będzie narzędzie do planowania oraz upowszechniania wiedzy o działaniach podejmowanych w ramach Obszaru Metropolitalnego Warszawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA