PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Zachodniopomorskie promuje walory turystyczne i inwestycyjne

  • Autor: PAP
  • 12 cze 2013 08:53

Województwo zachodniopomorskie ma od wtorku nowe logo, nawiązujące do symbolu "OK". Znak ten, wraz ze słowami "Pomorze Zachodnie", m.in. dzięki reklamie w mediach, ma promować markę regionu w Polsce i za granicą.

REKLAMA

Przedstawiając dziennikarzom nowe symbole województwa jego marszałek Olgierd Geblewicz podkreślił, że znak, który zastąpi poprzednie logo sprzed ośmiu lat z hasłem "Zachodniopomorskie - Morze Przygody", poza walorami turystycznymi tej części kraju, ma promować także jej walory inwestycyjne.

Geblewicz mówił, że wąskie postrzeganie marki województwa przestało być spójne z linią jego rozwoju. Chcemy akcentować nowoczesną gospodarkę i silną markę regionu, którego celem jest rozwój gospodarczy, także wykorzystanie potencjału gospodarczego i tworzenie dobrych warunków do życia jego mieszkańcom - podkreślił.

Nowe logo przedstawia, jak mówił przedstawiciel firmy, która je opracowała, symbol znaku "OK", złożony z kolorowych - zielonych, żółtych i niebieskich kwadracików. Zarząd województwa zdecydował także, by w materiałach promocyjnych regionu jego nazwę, czyli "Zachodniopomorskie", zamienić na Pomorze Zachodnie. Jest łatwiejsza do zapamiętania i lepiej kojarzona - dodał Geblewicz.

Logo opracowała jedna ze szczecińskich firm, która wygrała przetarg, za kwotę blisko 250 tys. zł. Wybór marki i logo - jak podkreślał Geblewicz - poprzedziły szczegółowe badania i konsultacje społeczne.

Od wtorku ma się też zacząć kampania promocyjna nowego logo i marki. Powiązana z nią kampania turystyczna regionu została zaplanowana na pierwsze tygodnie wakacji. W obu mają być wykorzystane różnego rodzaju media i nośniki. Ich koszt to ok. 5 mln zł w w ciągu dwóch lat. Pieniądze mają pochodzić w większej części z funduszy UE.

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA