PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wsiąść do złotej karety. Historia sukcesu zza firanki

  • Autor: Joanna Budzaj
  • 24 maj 2017 15:18

Wsiąść do złotej karety. Historia sukcesu zza firanki

Żółto-czarne logo firmy Eurofirany zdobi charakterystyczna korona. To symbol tego, jak rodzinna firma Bogusławy i Bogusława Choczyńskich z Żywca przez 25 lat zawojowała krajowy rynek. Polska marka, będąca prawdziwym potentatem w dziedzinie importu firan, stale rozwija sieć salonów własnych i franczyzowych, współpracuje z ponad 500 fabrykami na całym świecie i ponad tysiącem sklepów - także za granicą. A cały biznes, jak mówią właściciele, narodził się przez przypadek.

REKLAMA

Na początku lat 90., kiedy państwo Choczyńscy wybudowali swój wymarzony dom, wielkim wyzwaniem okazało się jego urządzenie. Poszukiwanie eleganckich firan zakończyło się wyjazdem do Budapesztu, gdzie wprawdzie było w czym wybierać, jednak ceny odbierały rozmach i radość zakupów. Rodzinny budżet nauczycielki i górnika pozwolił na wyposażenie jedynie salonu w nowym domu. Wysiłek jednak się opłacił, i to nie tylko ze względów estetycznych.

Kiedy w 1991 r. zmieniły się przepisy i odsetki od kredytu na budowę domu wzrosły nagle z 3 na 50 procent, trzeba było wykazać się przedsiębiorczością.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA