Wyścig na outlety

Fala inwestycji rozpoczęła się kilkanaście lat temu od pierwszych outletów Fashion House i projektów firmy Neinver. Wtedy stawiano na Warszawę, Poznań czy Wrocław. Powstała również inwestycja w Szczecinie i pod Łodzią. Ten sektor dopiero się jednak rozkręca - mówi nam Wojciech Cieślak, prezes zarządu The Blue Ocean Investment Group.
Dziś deweloperzy wręcz ścigają się o to, kto zrealizuje swój projekt jako pierwszy. Uruchomiono dwa outlety w Białymstoku, powstał nowy projekt w Lublinie, a kolejny jest na etapie realizacji. W planach są dwa centra w Rzeszowie, powstaną również inwestycje w Bydgoszczy czy Toruniu…
Po pierwsze sieci handlowe chcą pozbywać się niesprzedanych towarów. Najlepszym wyborem są właśnie sklepy outletowe. Sieci stosują tu specjalne wyliczenia, które określają, ile takich punktów potrzebują. Dla jednych jest to jeden outlet na trzydzieści sklepów tradycyjnych, dla innych - jeden na sześćdziesiąt.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.